‘If you don’t do large-scale experimentation, you’re dead’ - Mark Okerstrom
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
TV
 
 

Beste **vornaam**,

‘In an increasingly digital world, if you don’t do large-scale experimentation, in the long term - and in many industries the short term - you’re dead.’
Mark Okerstrom, voormalig CEO van Expedia Group.

Conversie is waar je het voor doet. Je zit immers niet in de hobby-business. En dus wil je je klant liever verwennen dan verwaarlozen. Wat dit betekent? Constant tweaken en finetunen.

Experimenteer je nu al op grote schaal en neem je datagedreven beslissingen? Chapeau. Doe je dat nog niet. Dan moet je echt alles op alles zetten om in ieder geval jaarlijks die magische honderd experimenten aan te tikken.

In de Conversion Collection leer je van de elite in conversie. Alle video’s gaan live op 7 december. Stel nu alvast je kijklijst samen en krijg gegarandeerd strategisch advies.

 
 
 
Testen, testen, en nog eens testen. Van zolderkamer naar accomodatieplatform gigant.

Jorden Lentze (Booking.com)

Testen, testen, en nog eens testen. Van zolderkamer naar accomodatieplatform gigant.

Experimenteren zit de medewerkers van Booking.com in het bloed. Als medewerker van Booking mag je werkelijk alles testen. Zonder goedkeuring van je manager. Met meer dan 800 gelijktijdig lopende experimenten, is Booking een absolute master in het experimenteren. Hoe is het mogelijk dat hier geen CRO specialist aan te pas komt?

Krijg toplevel inzichten >
 
 
Je collega’s zijn net klanten. Start met experimenteren. Creëer een fanbase. En win!

Roderik Peeters (Drukwerkdeal)

Je collega’s zijn net klanten. Start met experimenteren. Creëer een fanbase. En win!

Een minutieuze verandering kan grote gevolgen hebben voor je klantervaring. Roderik Peeters werkt keihard aan de cultuuromslag bij Drukwerkdeal. Zijn team won een Experimentation Culture Award. En in twaalf maanden groeide het aantal experimenten van 30 naar meer dan 150. Hoeveel groei leverde dit op? En hoeveel verlies werd hiermee voorkomen?

Voorkom verliezen >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.