Topmerken als Sony, Jumbo, DDMA, GrandVision en Mountview onthullen welke ingrijpende veranderingen zij doorvoeren, om de concurrentie voor te blijven.
| Beste **vornaam**, ‘You win some, you lose some’ De revolutionaire introductie van Artificial Intelligence bij het brede publiek en het naderende einde van third-party cookies, tekende het jaar 2023. Daarop deden de frontrunners in digitalmarketing forse investeringen in AI. Waar staan zij nu en wat is de volgende stap? 6 juni Beurs van Berlage Op Emerce Digital Marketing Live! onthullen nationale en internationale topmerken als Sony, Jumbo, DDMA, GrandVision en Mountview welke ingrijpende veranderingen zij doorvoeren, om de concurrentie voor te blijven. 7 stages, 12 roundtables, 100+ sprekers Vul je dag back-to-back met cases en roundtables van leading brands en top-level experts. Korte, krachtige sessies vol strategische en tactische inzichten. Trending topics Van AI-disruptie naar dagelijkse praktijk, growth hacking, data in een cookieloos tijdperk, strategie, customer dialogue, social shopping & marketing, advertising, analytics, automation, legal & privacy, conversie, testing, search, en meer. Netwerken Ontmoet 2000+ professionals die digitalmarketing en internet-business herdefiniëren. Brainstorm, verzamel leads, en krijg deskundig advies. Get your early bird ticket now! |
| |
|