9 november 2018
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Shopping awards
image
Schaatsseizoen van start met nieuw elan
Het schaatsseizoen is vlammend van start gegaan. Niet alleen sportief, maar ook qua sponsoring. Na jaren van sponsor-sores lijkt de rust weergekeerd met nieuwe én vertrouwde namen. Hoe ziet het nieuwe schaatslandschap eruit?
lees verder
twitter facebook linkedin
image
MullenLowe Alfred wint The Pitch van Persgroep en ADCN
De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen en kans te maken om hun campagnevoorstel werkelijkheid te laten worden bij de Persgroep. De winnaar is MullenLowe Alfred die met een pitch van Beter Horen de jury wist te overtuigen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Feestelijke uitreiking SponsorRingen
[advertorial] Begeven jij en je collega's je in de wereld van sponsoring en activaties? Leer dan van mooie, awardwaardige sponsorcases en ontmoet collega's uit het vak! Kom op 26 november naar de uitreiking van de SponsorRingen. Dé awards op het gebied van sponsoring. De feestelijke uitreiking op 26 november in Amsterdam geeft jullie een kijkje achter de schermen van organisaties met mooie sponsorcases!
image
Ohra op wintersport zonder paarse krokodil
Deze winter volgt de Ohra-campagne het vaste stel Rob en Els tijdens hun wintersportvakantie. Mocht er op de piste onverhoopt iets misgaan - en ze hebben op een of andere manier regelmatig pech - dan claimt de verzekeraar het ze als klant zo makkelijk mogelijk te maken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Premier Rutte zoekt collega die tweets voor hem schrijft
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft een vacature uitstaan voor een online communicatieadviseur die 'meedenkt over de online communicatie van de minister-president'. Salaris: minimaal €3.130 per maand.
lees verder
twitter facebook linkedin
Verbeter uw datakwaliteit met deze 6 tips!
[advertorial] In deze whitepaper krijgt u 6 tips die u helpen de datakwaliteit binnen uw organisatie te verbeteren. Naast het leveren van uw normale diensten of producten, is datamanagement de sleutel tot een succesvolle organisatie.
image
Lucille Werner en Everyday Heroes starten campagne voor inclusieve arbeidsmarkt
De Lucille Werner Foundation en Everyday Heroes zijn vandaag een campagne gestart om aandacht te vragen voor een inclusieve arbeidsmarkt. De campagne gaat verder dan de traditionele oplossingen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Plus kiest voor duurzame display
Supermarktketen Plus gaat met ingang volgend jaar de Proteus Smart Display van het Belgische Pure Value gebruiken. Deze herbruikbare display bespaart 85% aan karton.
lees verder
twitter facebook linkedin
De bouwstenen van digital marketing leren kennen?
[advertorial] Wil jij weten wat de bouwstenen van digital marketing zijn? Lees hier welke cruciale stappen je moet nemen om je succes en klantervaring te verbeteren. De bouwstenen leggen tegelijkertijd ook de basis voor het adopteren van AI en machine learning in de toekomst. Dit e-book bevat daarnaast relevante casestudies van klanten.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.