Dit is Prada's jungle in Parijs | American Apparel was in het vorige decennium een hip merk onder jongeren, zeker in de VS. Dat kwam niet in de laatste plaats door oprichter Dov Charney. Maar zijn handel en wandel leidde ook de val in van het bedrijf. |
| Het Italiaanse modehuis Prada is een samenwerking aangegaan met Galeries Lafayette in Parijs. In het befaamde warenhuis aan Boulevard Haussmann zijn twee pop-upstores geopend. |
| Klanten zijn dol op kortingen, maar je moet als retailer of merk meer doen om ze tevreden te houden. Maak gebruik van technologie, betoogt Nick Botter, Industry CTO Retail bij Salesforce. |
| In het januarinummer van RetailTrends onder meer een interview met fonQ-ceo Antoine Brouwer, de wondere wereld van shoppingapp Wish en de retaillessen van Ronald van Zetten. |
| Technologie is in voortdurende ontwikkeling. Klanten verwachten op basis van hun mobiele ervaringen een persoonlijke en gebruiksvriendelijke aanpak en interactie die vertrouwd aanvoelen. Wat zijn de belangrijkste technologische trends voor 2020 die aan deze verwachtingen voldoen? |
| Samenwerken binnen de retail is dé voorwaarde van succes. Maar hoe ondersteun je collega’s hierbij optimaal? In deze whitepaper ontdek je onder andere hoe je aantrekkelijk blijft op een krappe arbeidsmarkt en hoe AI HR-werk uit handen neemt. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |