28 april 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
De SAN heeft de shortlists voor de ABC Accenten 2024 bekendgemaakt. Na een tweede juryronde zijn per categorie (Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent) drie genomineerden geselecteerd.
lees verder
X facebook linkedin
image
[onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
De populariteit van het Koningshuis toont licht herstel, blijkt uit vers onderzoek van bureau Ipsos I&O. Blijkbaar een baken in roerige tijden. Zes op de tien Nederlanders is nu voorstander van het behoud van de monarchie, die zaterdag 'gevierd' werd. Zondag was de Koning jarig.
lees verder
X facebook linkedin
Gamestate groeit uit tot Europese arcadegigant
[advertorial] In een tijd waarin bijna alles digitaliseert, is het opvallend dat juist een fysiek concept zo hard aan terrein wint. Toch is dat precies wat Gamestate doet. De moderne arcadeformule van Roel Veltmeijer is inmiddels uitgegroeid tot een internationale leisureketen en mag hij zichzelf marktleider noemen binnen de arcadebranche. Dit jaar opent de vijftigste vestiging, verdeeld over acht landen. En de ambities reiken verder. In deze aflevering van ZIGT op Groei spreken we met de CEO en eigenaar over innoveren, risico's nemen en waarom eenvoud krachtiger is dan hightech spektakel.
image
Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het begin'
Retailmedia groeit razendsnel en wordt steeds belangrijker binnen de marketingmix. Toch zijn er nog volop kansen om het kanaal verder te professionaliseren. Tijdens Retail Media Day op 15 mei delen Daniël Franco en Odine van den Broeke van Hema hun visie op deze ontwikkeling. MarketingTribune sprak hen alvast vooraf.
lees verder
X facebook linkedin
image
Oatly brengt havermelk en motorpower samen
Tijdens de Amstel Gold Race in Limburg vorige week verraste havermelkproducent Oatly samen met activatiebureau Chase het publiek met een opvallende campagne. Onder het motto ‘bikers supporting bikers’ deelden ruige motorrijders in Oatly EF Pro Cycling-stijl ijskoffies uit aan de duizenden wielerfans.
lees verder
X facebook linkedin
Retail Media Day: laatste kans korting
[advertorial] Retailmedia neemt een enorme vlucht en biedt enorme kansen voor de retailer en de merken. Om de juiste keuze te maken in strategie en invulling van de retailmedia oplossing met de juiste software en hardware is Retail Media Day op donderdag 15 mei de uitgelezen mogelijkheid om je te laten informeren en de juiste partners te spreken. Tot en met 29 april koop je nog tickets met 50 euro korting.
image
Stichting Het Vergeten Kind lanceert online trainingsplatform SuperCoaches
In samenwerking met creatief bureau Being There introduceert Stichting Het Vergeten Kind het online trainingsplatform SuperCoaches. Dit e-learningprogramma is ontwikkeld om jeugd- en sportcoaches te ondersteunen bij het bieden van de juiste aandacht aan alle kinderen in hun team.
lees verder
X facebook linkedin
image
KPN viert 10e Louis-campagne met lancering TV+ Soundbox
KPN zet zijn populaire mascotte Louis de Kat opnieuw in de schijnwerpers met de lancering van de KPN TV+ Soundbox. De nieuwe campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative, dompelt de kijker onder in een westernsetting waarin geluid een hoofdrol speelt.
lees verder
X facebook linkedin
LEGO staat op het podium tijdens NIMA Marketing Day!
[advertorial] Annemarie de Munnik vertelt het verhaal van De LEGO Groep – Steen per Steen. Van een kleine timmerwerkplaats tot een wereldwijd bedrijf dat nu één van de grootste speelgoedfabrikanten ter wereld is. Hoe zorg je ervoor dat je als merk na bijna 100 jaar nog steeds relevant blijft binnen diverse doelgroepen? Annemarie vertelt op donderdag 12 juni hoe je als merk hierbij blijft innoveren zonder je erfgoed te verliezen.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.