Deze luxe boetiek kreeg de naam La Moitié ('half') met een reden
Supermarkten moeten de verkoop van sigaretten al volgend jaar terugbrengen naar nul. Daarvoor pleit een meerderheid in de Tweede Kamer. Dat gaat grote gevolgen hebben voor de sector, zeggen ingewijden.
De fysieke retail blijft altijd bestaan, volgens Rutger Vlaming. Maar dan moeten retailers wel bereid zijn te innoveren. In deze video vertelt de ceo van Suittruck meer over zijn concept, doelgroep en ambities in de Verenigde Staten.
Een joggingpak van Boss: zestien euro. Slippers, met op de rechter F*ck en op de linker Off: negen euro. Een onderbroek waarin een gespierd model zijn hand laat glijden: drie euro. Talloze speeltjes voor katten: een paar euro. Dit is Wish, een shoppingapp met een groot aanbod voor kleine prijzen – en reusachtige ambities.
Flagshipstores van grote modehuizen en chique boetiekjes duiken op steeds meer plekken in China op. Zo ook deze eyecatching nieuwe winkel in Guangzhou, La Moitié genaamd. Waarom de winkel zo heet, wordt in één oogopslag duidelijk.
Advertorial
De retailsector digitaliseert. Toch is de innovatieve manier van winkelen nog niet zo wijdverspreid als we eerder gedacht hadden. Wordt 2020 dan het jaar dat Virtual Reality definitief zijn doorbraak beleeft?
Veel mensen bekijken aankopen online, maar 73% shopt uiteindelijk in store. Leer hoe je die klanten in je winkel overtuigt, met de hulp van technologie.
In het februarinummer van RetailTrends:
» Franchisers Papa John's stappen naar de rechter
» HelloFresh introduceert elektrische busjes in Amsterdam
» Amazon werkt aan 'opvallend normale' supermarktketen
» Coolblue groeit minder snel; omzet bijna 1,5 miljard
» Webwinkels hoeven retouren soms niet terug
Events save the date
Next Gen Retail in Berlijn - 2&3 april
Catch the Shopper - 23 april
Changemakers in Retail - 28 mei
The Eataly Experience - 17&18 juni
Fans Love Brands - 23 juni
RetailTrends Live! - 10 september
What's Next in Retail Tech - 12 november
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
E-mailadres - info@retailtrends.nl
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.