Laden...
Skechers is niet in een hokje te plaatsen
De opvallendste samenwerkingen van ColetteNa twintig jaar is het plotseling afgelopen met de Parijse conceptstore Colette. De iconische winkel stond onder meer bekend om zijn vele, vaak opmerkelijke samenwerkingen met uiteenlopende merken en retailers. |
Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retailDe Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe? |
Retail & Brands Festival: De gouden combinatie van kwaliteit en gemakIn de aanloop naar het Retail & Brands Festival lichten we een aantal sprekers uit. Vandaag: countrymanager Vincent Hosman van foodora. "Alleen maar lekker eten is niet meer genoeg." |
De week in vier nieuwe winkelconceptenSubways focus op vers en modern en een 'kleine' winkel van Target komen voorbij in dit wekelijkse overzicht uit het buitenland. |
Whitepapers
» De groeipotentie van online boodschappen
» Toekomstperspectief voor af te stoten Blokker-locaties
» Algemene verordening gegevensbescherming: wat moet u weten?
» De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie
» Randstad Koopstromenonderzoek 2016
» Sligro: ‘Naam Emté is niet heilig’
» Albert Heijn met stadsconcept naar Eindhovense vershal
» ‘Outletcentra misleiden bezoekers met nepkoopjes’
» Driekwart oud-V&D’ers weer aan het werk
» Blokker wil Nextail Connect! naar winkels brengen
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025