15 juli 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Gratis whitepapers
image
Roxy Dekker-docu lanceert For You Studios
Met de documentaire 'Ik Ben Roxy' op Prime Video breken For You Agency, NewBe en Amazon Prime Video het traditionele longform-model open. De film over zangeres en content creator Roxy Dekker markeert niet alleen een inhoudelijke mijlpaal, maar ook de officiële start van For You Studios.
lees verder
X facebook linkedin
image
De Telegraaf gaat voor directe duidelijkheid
De Telegraaf is vandaag gestart met een grootschalige merkcampagne onder het motto ‘Direct. De Telegraaf.’ De campagne, ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Natwerk, benadrukt de directe, heldere en betrokken houding van het nieuwsmerk in een tijd van ruis en polarisatie.
lees verder
X facebook linkedin
Mensen. Maken. Maatschappij. 'Activatie werkt als het oprecht is'
[advertorial] Wat als de stad schoonhouden niet alleen een schoon park brengt, maar ook gedragsverandering? Bij Opvallers, de field marketing en field sales specialist, doen ze al jarenlang precies dat. Sinds kort geven ze dat maatschappelijke werk een eigen naam: Mensen. Maken. Maatschappij. Een gesprek met oprichter Martin Damen en marketing- en client lead Dagmar van Stiphout over hoe je met mensen live 'merkimpact' creëert én waarom de menselijke maat en motivatie voorop moet staan.
image
Strategische denkers (17): ‘Het mooie van het leven is dat je, net als voor een klant, een nieuw verhaal voor jezelf kunt creëren’
In deze serie over strategie laat Edwin van Druten – Head of Strategy bij PR en Influencer bureau Hibou, strategen uit de creatieve industrie aan het woord aan de hand van 5+1 begrippen. Dit keer Nils Adriaans van Tussen de Linies.
lees verder
X facebook linkedin
image
Sport, muziek en cultuur in het Rabo Clubhuis
Rabobank heeft deze festivalzomer groots uitgepakt met het Rabo Clubhuis: een opvallend activatieconcept op Down The Rabbit Hole en Pinkpop. Het Clubhuis fungeert als levend verlengstuk van de merkstrategie ‘Onze Bank’ en brengt sport, muziek en cultuur op natuurlijke wijze samen op de festivalterreinen.
lees verder
X facebook linkedin
Blijf voorop in marketing - óók in de zomer
[advertorial] De zon schijnt, de dagen zijn langer, dus is het tijd om je kennis bij te spijkeren terwijl je ontspant! We hebben een selectie van de meest inspirerende whitepapers samengesteld die je deze zomer niet mag missen.
image
Campina serveert ontbijt op Lowlands 2025
Campina is deze zomer voor het eerst aanwezig op Lowlands. Het zuivelmerk opent de Campina Br(e)akfast Barn op het festivalterrein, waar bezoekers tijdens het festival terechtkunnen voor een proteïnerijk ontbijt met smoothies en ontbijtbowls.
lees verder
X facebook linkedin
image
Lies doet het weer goed, Centraal Beheer net iets beter
Welke tv-commercials wisten in het tweede kwartaal van 2025 het verschil te maken? Commercialreview legde zes belangrijke beoordelingscriteria voor aan duizenden Nederlandse respondenten: Geloofwaardigheid, Kijkplezier, Irritatie, Onderscheidend vermogen, Activerend vermogen en het algemene rapportcijfer. De resultaten geven een helder beeld van de campagnes die het meest indruk maakten bij het Nederlandse publiek.
lees verder
X facebook linkedin
Piece of caike? Haal nu het AI-Geletterdheid Certificaat
[advertorial] AI lijkt een piece of cake, maar vanaf 2 februari 2025 is AI-geletterdheid verplicht in Nederland. Iedereen die met AI werkt, moet basiskennis hebben van de technologie, risico’s en ethiek. Volg daarom nu de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid en behaal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat conform de richtlijnen van de AI-Act van de EU. Investering: 595 euro incl. lunch en NIMA AI-Geletterdheid Certificaat
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.