Social media stijgt, telefoon blijft het servicekanaal

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden | Doorsturen
Onderzoek
Social media stijgt, telefoon blijft het voorkeurskanaal 
DDMA publiceerde afgelopen week voor de tweede maal het Trendonderzoek Dialoogmedia. Een periodiek onderzoek naar kanaalvoorkeuren van de consument.
Het onderzoek laat een opmars van de ‘nieuwe media’ zien. Organisaties zetten steeds vaker social media in om de consument te benaderen. En de consument maakt steeds meer gebruik van mobiel internet in de dialoog met een organisatie. Toch blijven de ‘traditionele media’ ijzersterk overeind. E-mail, post en de telefoon blijven belangrijke kanalen in de dialoog tussen de consument en de organisatie.
Delen
Bekijk meer opvallende resultaten >
Kennis
Gezocht: 15 marketeers met een frisse blik
DDMA start 23 januari 2012 met de vierde Dialogue Challenge. Een stoomcursus (7 dagdelen) voor marketeers die dialoogmarketing als visie willen verkennen en de mogelijkheden van dialoogmarketing willen ervaren. Vorig jaar was de scherp geprijsde cursus binnen 3 weken vol.
Wij horen graag zo snel mogelijk of u, of iemand van uw afdeling, wil deelnemen! Vind hier de Dialogue Challenge Diary van de deelnemers van 2010 (adverteerders & reclamebureaus: o.a. Aids Fonds, Santander, DHL, DCVF, KPN en NS). 
Delen
Lees meer en meld u direct aan >
Events 
Verslag "Meet & Greet BMNR"

Meer dan 90 mensen hadden zich ingeschreven voor de eerste “Meet & Greet" bijeenkomst. Twee jaar na de oprichting van het Bel-me-niet-Register (BMNR) kreeg de branche de mogelijkheid vragen te stellen over de toekomst, historie en het gebruik van het BMNR aan Hans Leemans, directeur BMNR. Jitty van Doodewaerd, Compliance Officer DDMA, informeerde de aanwezigen over het standpunt Telemarketing van de OPTA.
Was u niet niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn? Lees dan het uitgebreide verslag van deze bijzondere bijeenkomst.


Delen
Lees verder over de Meet & Greet >
Onderzoek
Wat betekent telemarketing voor u?
 DDMA vindt het belangrijk om de perceptie en inzet van telemarketing binnen de branche in kaart te brengen. Wij horen dan ook graag hoe u, als marketeer, tegen het medium telemarketing aankijkt, en eventueel toepast voor uw eigen marketingdoeleinden.
Deel uw kennis en ervaring en doe mee aan de DM Barometer Special Telemarketing.
Delen
Ga direct naar het onderzoek >
DM Awards
DM Oeuvreprijs voor Pieter van den Busken
Het DDMA bestuur heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de DM Oeuvreprijs zullen overhandigen aan Pieter van den Busken. Van den Busken is oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken, dat dit jaar zijn 50-jarig jubileum viert. De DM Oeuvreprijs zal op 12 januari aanstaande tijdens de DM Awards worden overhandigd.
Naast de DM Oeuvreprijs zullen 12 januari ook de DM Award M/V en DM Talent van 2011 worden uitgereikt. Kent u een marketeer die het verschil maakt? Nomineer hem of haar dan direct. Aanmelden kan tot vrijdag 18 november a.s.
Delen
Lees meer over de DM Awards >
Bestuur
Erik van Essen nieuw bestuurslid DDMA
Op de Algemene Ledenvergadering is Erik van Essen, Algemeen directeur Loyalty Management Netherlands (AirMiles) door de leden gekozen als nieuw bestuurslid van DDMA.
 
Tijdens een kort interview stelt Erik zich even aan u voor.
Delen
Bekijk hier het interview met Erik van Essen>
Event
DDMA verwelkomt drie nieuwe leden

In de maand november heeft DDMA maar liefst drie nieuwe leden welkom mogen heten. Graag stellen wij hen aan u voor.
E-VillageDoornvogel brand intimacyDigimo Media

Bent u nog geen lid van DDMA en benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met het bureau van DDMA.


Delen
DDMA lidmaatschap >
Event
De leukste nieuwjaarsborrel van 2012
Ook in 2012 zullen 500 marketeers samenkomen om gezamenlijk het nieuwe jaar in te luiden op de tradiotionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter
Noteer alvast 12 januari in uw agenda. In de eerstvolgende nieuwsbrief zullen wij u verder informeren over de locatie (Restaurant Stork te Amsterdam) en de aanmeldprocedure.
Wilt u uw organisatie profileren onder 500 marketeers? Wordt dan sponsor van de nieuwjaarsborrel. Wacht niet te lang met het aanmelden van uw bedrijf, er zijn nog maar enkele sponsorpakketten beschikbaar.
Delen
Commissie
Vacature Commissie Imarketing
De DDMA commissie iMarketing heeft  twee zetels beschikbaar voor nieuwe commissieleden. Om de samenstelling binnen de groep evenwichtig te houden is de commissie op zoek naar DDMA leden afkomstig van zowel adverteerders als dienstverleners.
Mocht u interesse hebben in een zetel stuur dan een mail naar mereldekoning@ddma.nl.
Delen
Emerce Performance
Emerce Performance biedt een programma over online adverteren waarbij u betaalt op basis van het resultaat in clicks, orders, sales, downloads, registraties of aanvragen.
DDMA leden profiteren van 50 euro koring!
AdfoToday!
AdfoToday! is hét nieuwe congres voor professionals werkzaam in de marketing, media en communicatie.
DDMA leden kunnen zich nu met maar liefst 300 euro korting inschrijven! 
 
 
Lees verder >
 
Lees verder >
 
Inhoud
>
Social media stijgt, telefoon blijft het voorkeurskanaal
>
Gezocht: 15 marketeers met een frisse blik
>
Verslag Meet & Greet BMNR
>
Wat betekent telemarketing voor u?
>
DM Oeuvreprijs voor Pieter van den Busken
>
Erik van Essen nieuw bestuurslid DDMA
>
DDMA verwelkomt drie nieuwe leden
>
De leukste nieuwjaarsborrel van 2012
>
Vacature Commissie Imarketing
Contact
W.G. Plein 507/508
1054 SJ Amsterdam
Routebeschrijving - pdf
T 020 - 4528413      
F 020 - 4528395
E info@ddma.nl
Blogs
Volg ons
 
 
Wat is DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Visie DDMA >
Wat doet DDMA
Leden
Wat doet DDMA?
Voordelen lidmaatschap
Privacy Waarborg
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Uw gegevens | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019