20 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
Puzzelspellen stimuleren brein in nieuwe samenwerking
Smart Toys & Games en de Hersenstichting slaan de handen ineen om hersengezondheid op een speelse manier te stimuleren. Onder het motto ‘een fitte geest voor iedereen’ worden de krachten gebundeld in een partnership dat jonge én oudere hersenen uitdaagt.
lees verder
X facebook linkedin
image
Yannick Colastica: 'We zetten Floryn niet neer als bank, maar als bondgenoot van ondernemers'
Yannick Colastica is Director of Marketing bij fintech Floryn. Voor aflevering 127 van onze online rubriek ‘Mijn Marketing’ reageert hij op een aantal steekwoorden: ‘Laat het maken van voorspelbare commercials maar aan de traditionele banken over; wij kiezen voor een andere vorm.’
lees verder
X facebook linkedin
image
[onderzoek] Hiiper: Discount wint terrein
De Nederlandse winkelstraten veranderen sneller dan ooit. Om het landschap beter te monitoren, introduceert Hiiper daarom deze maand de 'Retail Radar'. Hier de eerste Top 5 met de hardst groeiende retailers, zowel relatief en absoluut.
lees verder
X facebook linkedin
image
Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
Online supermarkt Picnic introduceert een nieuw assortiment van ongeveer vijftig populaire producten die in Duitsland voordeliger zijn ingekocht. Nederlandse klanten kunnen de artikelen vanaf deze week bestellen via de Picnic-app.
lees verder
X facebook linkedin
KPN sluit NIMA Marketing Day 2025 af
[advertorial] KPN sluit op NMD op 12 juni de dag af met hun keynote: stukje van mij. Ze kozen voor lef en brak met deze campagne een taboe: online shaming. Dit maakte wereldwijd impact. Chantal van der Walle en Dave Frauenfelder vertellen hoe een traditioneel bedrijf transformeerde tot een maatschappelijke aanjager. Een must-see voor merken die willen bijdragen aan verandering. Alleen deze week, tot en met 25 mei, krijg je 50 euro korting!
image
Speculaars: Texaanse koekjes met een Amsterdamse twist
Wat krijg je als een Texaanse creatieve hotshop zich vestigt in Amsterdam en zes maanden later de handen ineenslaat met een eigenzinnige Nederlandse designer? Koekjes, natuurlijk. Preacher Amsterdam en artdirector/filmmaker Ewoudt Boonstra presenteren samen Speculaars: een gelimiteerde koekjeslijn die de traditionele Nederlandse speculaas kruist met een cowboylaars – letterlijk én figuurlijk.
lees verder
X facebook linkedin
image
Fastned richt merkcampagne op de mens
Het Europese snellaadbedrijf Fastned heeft zijn eerste merkcampagne gelanceerd onder de noemer ‘See you there’. Opvallend: niet de elektrische auto, maar de mens staat centraal. ‘Onze snellaadstations zijn ontworpen voor mensen, niet voor auto’s,’ aldus Caroline Hoefsloot, verantwoordelijk voor marketing bij Fastned.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.