Systeem werkt meer naar behoren

Start verkoop Het Park niet vlekkeloos

Beste heer,

Bij de start van de kaartverkoop op maandag 13 mei om 12:00 uur bleek helaas voor veel van onze bezoekers die 8 kaarten of meer wilden bestellen dit in eerste instantie bijna niet mogelijk. Graag informeren wij u hierover via deze mail.

Reden hiervoor was dat, ondanks uitgebreide testen vooraf, in praktijk de server het groot aantal bezoekers rond het middaguur niet aan kon. Van 12:00 tot 13:30 uur zijn er mondjesmaat reserveringen binnengekomen. De serverprocessen zijn daarop verplaatst naar een externe server. Van 13:30 tot 15:00 uur kon er normaal geboekt worden, maar alleen op basis van best beschikbare stoelen. Na 15:00 uur werkte de site weer naar behoren.

Reserveringsproces is weer werkzaam
Op dit moment kan er weer veel volop besteld worden voor het nieuwe seizoen voor iedereen die 8 of meer kaarten besteld en daarmee automatisch een gouden of platina abonnee het komende seizoen wordt. Directeur Roel Vente betreurt deze start van het nieuwe seizoen. “Het boeken van voorstellingen moet een plezier zijn, dat was het vandaag niet”, aldus Vente.

Op maandag 20 mei start de kaartverkoop voor iedereen die 4 of meer voorstellingen boekt en daarmee de zilver status verkrijgt. Wij verwachten dat de verkoop hiervan zonder problemen zal verlopen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht u vragen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar servicebalie@hetpark.nl

Met vriendelijke groeten,

Cynthia Dekker


Bekijk het gehele programma hier

© 2017 Schouwburg en Congrescentrum Het Park - Hoorn

open