Terug naar 1962: de winkelautomaat
Het is het probleem van menig vrouw: een la vol bh’s waarvan er misschien één of twee echt lekker zitten. Zonde, vond Eva van Schijndel, die besloot om dat probleem aan te pakken. Zo was het idee voor Savara Intimates geboren.
Het jaar 2020 heeft bewezen dat voorspellingen gevaarlijk kunnen zijn. Wat we in januari verwachtten, konden we in april wel vergeten. Ook dit jaar had een roerig begin, maar ondanks de voortdurende lockdowns, is er genoeg reden om met optimisme vooruit te kijken.
Overweeg je een influencer in te zetten voor je marketing? Dat zou een goede keus kunnen zijn om je product onder de aandacht brengen. Een infographic.
Handig die zelfbedieningswinkels, maar die zijn natuurlijk niet altijd open. Een Duitse fabrikant dacht in 1962 daar een oplossing voor te hebben gevonden: de winkelautomaat. Je gooit er geld in, voert via een telefoon met een draaischijf het artikelnummer in van het gewenste product en... daar komt het. Kijk hier naar de video zoals die werd getoond in het bioscoopjournaal.
Advertorial
De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) commercelandschap en daarmee ook op jouw organisatie.
Service
De Britse trendwatcher Jack Stratten ziet verschillende lichtpuntjes voor de fysieke retail. “Retailers investeren komend jaar in de details die de winkelervaring net iets beter maken.” In dit RetailTrends-webinar deelt Jack Stratten de retailtrends voor 2021.
Onlangs verschenen op RetailTrends:
» 'Winkels mogen bestellingen laten afhalen'
» One Hundred Restrooms werkt samen met Total
» Omzet VanMoof stijgt naar 75 miljoen
» 'Twee op de vijf Nederlanders shoppen meer online
» Personeel Miss Etam en Steps wacht nog op salaris
Events save the date
Fans Love Brands - 8 april
The Eataly Experience - 3 juni
Stores That Wow - 1 juli
RetailTrends Live - 9 september
Next Gen Retail in Berlijn - september
Changemakers in Retail - 7 oktober
What's Next in Retail Tech -11 november
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
E-mailadres - info@retailtrends.nl
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.