30 april 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Nima Marketing Day
image
Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
Ster heeft in 2023 een bedrag van ruim 201 miljoen euro gerealiseerd met de verkoop van advertentieruimte op de kanalen van de landelijke publieke omroep. Dat is 26,1 miljoen meer dan verwacht. De Stichting verwacht in de toekomst slechtere resultaten.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Keynote Nathalie Lam van Philips: 'Elk persoon is divers'
Nathalie Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips en in deze rol is zij medeverantwoordelijk voor de wereldwijde activering van de Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes. Bovendien is zij de komende editie van NMD op donderdag 13 juni 2024 ook keynotespreker.
lees verder
twitter facebook linkedin
De kracht van sport kan de toekomst van een kind bepalen
[advertorial] Dat sporten fysiek en mentaal gezond is, is geen nieuws. Maar vooral voor kwetsbare kinderen is sporten meer dan dat: sporten draagt bij aan de individuele ontwikkeling van het kind en zorgt voor meer zelfvertrouwen, meer eigenwaarde en meer sociale cohesie. Daarnaast zorgt de kracht van sport ervoor dat maatschappelijke problemen aangepakt kunnen worden en kinderen gelijke kansen krijgen, waarbij iedereen betrokken wordt.
image
Nieuwe campagne A.S.R. maakt duurzaamheid knuffelbaar
Verzekeraar A.S.R. laat in een nieuwe campagne zien dat duurzaam herstellen vaak efficiënter is dan vervangen én beter is voor het voor milieu.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Greenwheels: nieuwe auto’s en nieuwe branding
Greenwheels lanceert elektrische deelauto met nieuwe branding. Het bedrijf breidt haar vloot en merkidentiteit uit met een ontwerp dat voor het eerst te zien is op de Volkswagen ID.3.
lees verder
twitter facebook linkedin
Basic-Fit spreekt op de Retail Media Day
[advertorial] Een paar schermen ophangen kan iedereen. Maar met een groot first party netwerk binnen een specifieke doelgroep bereik en impact genereren, dat is wat anders! Tijdens zijn sessie neemt Maurice Ridder jullie mee in de reis die hij de afgelopen periode heeft gemaakt. Bij Basic-Fit hebben we in Nederland een landelijke dekking. Maar liefst 240 fitnessclubs met maandelijks 4,4 miljoen bezoekers. Binnen Europa hebben we meer dan 1400 clubs en 3,7 miljoen leden. Hij laat de retail mediawereld van Basic-Fit zien!
image
Met een open mindset win je altijd volgens Samsung
Samsung lanceert in aanloop naar de Olympische en Paralympische spelen 2024 de ‘Open Always Wins’-campagne in hartje Parijs. Met de campagne wil het bedrijf laten zien dat je met een open mindset het onmogelijke kan bereiken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Holland Festival gaat voor KesselsKramer
KesselsKramer is het nieuwe communicatiebureau van het Holland Festival. Na een selectieproces is besloten tot deze samenwerking die recht doet aan de vormgevingsgeschiedenis van het Holland Festival.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.