18 juli 2023
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
PostNL
image
Vanessa Hofland managing director MediaMonks Amsterdam
In haar nieuwe functie wordt Hofland verantwoordelijk voor marketingstrategie, creatie, productie, technologie, data en digitale media voor klanten zoals BMW & Mini, de Nederlandse Overheid, Miele, ProRail, Pink Ribbon en KWF.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Xavi Simons nieuwe gezicht Puma voetbalschoenen
Sportbedrijf Puma gaat exclusief samenwerken met voetballer Xavi Simons. Simons wordt het nieuwe gezicht zal worden van de King-voetbalschoenen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe benut je, als adverteerder, de kansen op de luchthaven?
[advertorial] Een advertentie die gezien wordt door miljoenen, vrolijke en welgestelde reizigers? Via verschillende touchpoints? En met behulp van een scala aan databronnen en insights? Nederlandse luchthavens bieden veel kansen voor adverteerders. Ontdek hoe je deze kansen optimaal kan benutten.
image
Adnight komt terug op 13 oktober
Bureau-festival Adnight is in enkele jaren uitgegroeid tot één van de grootste netwerkevents van de creatieve industrie. Met ruim 7000 bezoekers, 62 deelnemende bureaus die samen 179 verschillende sessies organiseerden, was de jubileumeditie van 2022 een enorm succes. Tijd voor de volgende!
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Pisang Ambon is back
The Lucas Bols Company, heeft samen met Lemon Scented Tea, het merk Pisang Ambon opnieuw in de markt gezet. Met het nieuwe brand narrative: ‘For the One and Only’s' wil het merk een nieuwe doelgroep aanspreken.
lees verder
twitter facebook linkedin
Het ideale retourproces?
[advertorial] Dat start al bij het moment dat een potentiële klant voor jouw webwinkel kiest vanwege het goede retourbeleid. Besluit de klant na aankoop een pakket terug te sturen, dan is de retourinstructie superduidelijk. Je klant stuurt het pakket terug op het moment en op de plek dat het hem het beste uitkomt. Zonder gedoe. En als ondernemer stuur je met retourdata continu bij voor meer sales en minder retouren.
image
Bol.com B Corp-gecertificeerd
B Corp Bol.com wil met deze certificering laten zien dat het bedrijf op de goede weg is naar een duurzamere en socialere bedrijfsvoering. Boukje Taphoorn, Chief Marketing & Sustainability Officer bij Bol.com, benadrukt dat de certificering naast een gevoel van trots ook zorgt voor een nieuwe standaard voor de toekomst.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
AI bekijkt leeftijd gezichten in alcoholreclames
Stiva zet artificial intelligence in om de leeftijd van personen in reclame te verifiëren. De AI-tool van No-Kno is op basis van meer dan 100.000 gezichten getraind om de visuele leeftijd vast te stellen. Eén van de regels van de Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie is dat geen personen die er jonger uitzien dan 25 jaar getoond mogen worden.
lees verder
twitter facebook linkedin
Shopping Today keert terug op 12 oktober 2023
[advertorial] Shopping Today, het grootste e-commercekennisevent van Nederland, keert terug op donderdag 12 oktober 2023 in DeFabrique in Utrecht. Dit is dé kans om jezelf klaar te stomen voor de digitale toekomst en jouw webshop naar nieuwe hoogten te brengen. Bestel nu je ticket en verzeker jezelf van een plek op dit inspirerende event.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.