Succesvolle start DM branche

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden | Doorsturen
DM Award
Roy Scheerder (KLM) DM Man van het jaar 2011
Tijdens de drukbezochte uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd.
De DM Oeuvre Prijs is door het bestuur van DDMA uitgereikt aan Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken.
Delen
Lees het volledige bericht >
Privacy
DELA onderscheidt zich met het Privacy Waarborg
Uitvaartverzekeraar DELA is één van de eerste DDMA leden die bijna twee jaar geleden het Privacy Waarborg overhandigd kreeg uit handen van Minster Van der Hoeven (Economische Zaken). Het Privacy Waarborg is het keurmerk waarmee organisaties zich onderscheiden op het gebied van privacy en datakwaliteit.
DDMA interviewde Edzo Doeve (CEO DELA) en vroeg hem naar de belangrijke rol die het Privacy Waarborg binnen DELA heeft in de communicatie naar haar klanten en leveranciers.
Delen
Bekijk het interview >
Event 
DDMA iLounge met o.a. Facebook als spreker! 
Real time marketing biedt adverteerders een enorme kans de respons te verhogen en meer inzicht te krijgen in de bewegingen van potentiële klanten. Maar hoe pak je dit het beste aan?
Kom woensdag 15 februari naar de DDMA iLounge ‘Real Time Marketing in de praktijk’ en laat je informeren door sprekers van o.a.: Facebook, Tripolis Solutions en Banner Connect.
Delen
Schrijf je direct in >
Event
DM Awards en de leukste nieuwjaarsborrel groot succes!
Donderdag 12 januari organiseerde DDMA in samenwerking met DeMeter voor het eerst de DM Awards voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van 2012. Met een recordaantal van 600 bezoekers een groot succes.
Bekijk snel het film- en fotoverslag van de DM Awards & nieuwjaarsborrel op de website van DDMA. 
Delen
Bekijk de film- en foto compilatie >
Social 
Ken jij kandidaten voor het videoblog ‘Social Marketing Case’?
De social marketing commissie van de DDMA gaat binnenkort starten met een reeks videoblogs. In deze blogs worden marketeers geïnterviewd die opmerkelijke ervaringen rondom social marketing willen delen met hun vakgenoten. Social marketing cases die al breed uitgelicht worden in de media kenmerken zich vaak door gelukstreffers. 
Stuk voor stuk geweldige voorbeelden, maar de social marketing commissie hoort ook graag die andere cases. Wil jij die met ons delen? 
Delen
Deel nu jouw case >
Leden
75 nieuwe leden voor DDMA
In 2011 werden 75 organisaties lid van DDMA. De nieuwe aanwas komt deels door de aansluiting van de e-mail associatie bij DDMA in juli vorig jaar. Daarnaast sloten onder meer Eneco, Airmiles, het Astma Fonds en de VARA zich bij de vereniging aan. Een teken dat dialoogmarketing inmiddels gemeengoed is in alle bedrijfseconomische sectoren.
De actieve belangenbehartiging en de informatievoorziening vanuit DDMA over onderwerpen als regelgeving, interactieve marketing en datakwaliteit zijn de belangrijkste redenen om lid te worden.
Delen
Lees verder >
Privacy
Herziene Code E-mail in werking getreden
Per 1 januari 2012 is de herziene Code E-mail in werking getreden. Een belangrijke wijziging in de e-mail marketingstrategie van het Nederlands bedrijfsleven. DDMA en Thuiswinkel.org hebben in samenwerking met werkgeverskoepel VNO-NCW de nieuwe Code E-mail opgesteld. Deze vervangt de bestaande codes voor commerciële e-mail aan bedrijven en consumenten en is voor het gehele Nederlandse bedrijfsleven van toepassing.
 De Stichting Reclame Code houdt toezicht op de naleving.
Delen
Lees meer over de Code E-mail >
Trendsfactory, hét congres over de digitale trends van 2012
Op 26 januari vindt Trendsfactory plaats.
Een event waar LECTRIC kennis deelt, discussies op gang brengt en een zeer trendgevoelige belevenis neerzet.
Speciaal voor DDMA-leden: € 100,- korting! (code: DDMATF12)
Marketing & Information Event 
Op 1 & 2 februari 2012 zal het Marketing & Information Event (MIE) plaatsvinden in het World Forum, Den Haag. Het MIE is een initiatief van de MOA en het NIMA.
 
Lees verder >
 
Lees verder >
 
The Social Conference - 9 februari 2012 Amsterdam
Het toonaangevende congres over social media voor het bedrijfsleven kijkt voorbij de hype en trends. Het delen van kennis, ervaringen en strategieën van ervaringsdeskundigen met bezoekers staat voorop.
DDMA leden ontvangen
€ 50,- korting met code: TSC4C
B2B Marketing Formum
Kom ook naar het B2B Marketing Forum op 20 maart 2012 voor nieuwe marketinginzichten en inspiratie met onder meer topsprekers zoals Scott Stratten en Steven van Belleghmen, 1:1 coaching, interactieve workshops en meer.
DDMA-leden ontvangen 10% korting (code: DDMA100)
 
Lees verder >
 
Lees verder >
 
Inhoud
>
Roy Scheerder (KLM) DM Man van het jaar 2011
>
DELA onderscheidt zich met het Privacy Waarborg

>
DDMA iLounge met o.a. Facebook als spreker! 
>
DM Awards en de leukste nieuwjaarsborrel groot succes! 
>
Ken jij kandidaten voor het videoblog ‘Social Marketing Case’?
>
75 nieuwe leden DDMA
>
Herziene Code E-mail in werking getreden
Contact
W.G. Plein 507/508
1054 SJ Amsterdam
Routebeschrijving - pdf
T 020 - 4528413
F 020 - 4528395
E info@ddma.nl
Blogs
Volg ons
 
 
Wat is DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Visie DDMA >
Wat doet DDMA
Leden
Wat doet DDMA?
Voordelen lidmaatschap
Privacy Waarborg
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Uw gegevens | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019