13 juli 2020
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Footfall
image
Selma Brom winnaar SWOCC Scriptieprijs 2020
Selma Brom (23) is verkozen tot winnaar van de tiende editie van de SWOCC Scriptieprijs, de wedstrijd voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Peilstok corona: 'Bedrijven kiezen nu veel sneller voor online event'
Frank Schröder, Manager Marketing & Communicatie bij Quadia, een van de grootste videobedrijven in Nederland, ziet vanaf het begin van de crisis de vraag naar webinars en livestreaming sterk toenemen. ‘Er zijn zo veel voordelen bij een online event.’
lees verder
twitter facebook linkedin
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt?
[advertorial] Veel klanten vinden het lastig om XL-producten zoals televisies, fietsen, wasmachines en meubelen, te monteren of te installeren. Extra@Home neemt dit voor jouw klanten uit handen zodat ze direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe aankoop. Weten hoe ook jij je klanttevredenheid kan verhogen? Download onze tips en insights om jouw klanttevredenheid te verhogen met extra service.
image
Febo's 'Haute Friture' nu op Amsterdam CS
Febo’s kledinglijn 'Haute Friture' is nu te koop in de I Amsterdam Store op Amsterdam Centraal Station. De I Amsterdam Store is er volgens de eigenaren voor als je op zoek bent naar echte Amsterdamse merken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Zwitsal en Concertgebouworkest lanceren slaapliedjes-reeks
Zwitsal (leverancier van babyverzorgingsproducten) lanceert een reeks internationale slaapliedjes, uitgevoerd door musici van het Concertgebouworkest. 'Want ook de allerkleinsten verdienen het allerhoogste niveau.'
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week
[advertorial] Goed nieuws! NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week. Op 1, 2 én 3 september vertellen marketingprofessionals over hun ervaringen in het leukste vak ter wereld. In de ruim opgezette locatie DeFabrique kunnen we goed voldoen aan alle covid-maatregelen. Ben jij er ook bij op 1,2 of 3 september? Meerdere dagdelen of dagen? Offline, online of allebei? Bestel snel, de plekken zijn beperkt!
image
McDonald’s lanceert ‘happy’-campagne
McDonald's lanceert zijn zomercampagne, met als pay-off: wie maak jij deze zomer happy? De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Design tijdens corona: 'Er is meer contact met opdrachtgevers'
MarketingTribune in gesprek met Eva Bilars, director Matters Most: ‘Het is prachtig als we zo via de economie kunnen bijdragen aan een betere wereld.’
lees verder
twitter facebook linkedin
Grand Prix Content Marketing zoekt jouw contentmarketing case
[advertorial] Behoor jij tot de top van contentmarketing in de Benelux? Meld je dan aan voor de Grand Prix Content Marketing Awards, de prestigieuze prijs in jouw vakgebied! De feestelijke uitreiking op 24 november geeft jou een kijkje achter de schermen bij projecten van concurrenten. Ervaar hoe creatief en breed het vak is en blijf op de hoogte van de snelle ontwikkelingen binnen contentmarketing.
image
La Place sluit kwart filialen
La Place sluit vanwege de pandemie bijna een kwart van de 100 filialen. Daarmee verkeren 480 mensen in onzekerheid.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.