5 juli 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
SponsorRing
image
[juryrapport] Luuk en Leen (DDB Unlimited) winnaars Gouden Zaag 2019
Aanstormende creatieven Luuk Simonse en Leendert-Jan de Ronde van bureau DDB Unlimited hebben zojuist aan de voet van de Oude Wester in Amsterdam de prestigieuze Gouden Zaag 2019 in de wacht gesleept. Ook de andere vijf teams worden geprezen: 'iedereen die op zoek is naar talent, duik in de portfolio’s en smullen maar!'
lees verder
twitter facebook linkedin
image
NIMA in zee met Studytube
De masterclasses en evenementen van NIMA zijn nu ook beschikbaar via het online leerplatform Studytube. De twee organisaties zijn overeen gekomen om de leerinterventies van NIMA nu ook beschikbaar zijn voor medewerkers van organisaties die Studytube gebruiken als online leerplatform.
lees verder
twitter facebook linkedin
Leer hoe jij je webshop internationaal een boost geeft
[advertorial] Laat je inspireren door sprekers van o.a. Amsterdenim B.V., DisQounts International, Stroopwafels.com, Bakker.com en e-Luscious. Kom alles te weten over de kansen die marketplaces als Amazon kunnen bieden, hoe je je webshop internationaal een boost kan geven en hoe jij jouw brand kan uitbouwen met influencers en social media.
image
Wybe Sallows van WPP terug naar Code d'Azur
Wybe Sallows keert terug bij Code d'Azur als strategy director. De afgelopen twee jaar werkte hij bij J. Walter Thompson Amsterdam voor merken als ING, Opel en Heineken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
AH wint voor de achtste keer titel 'beste chocoladeschap'
Albert Heijn is opnieuw de best scorende supermarkt in het 11e Chocolade categorierapport. Die eerste plek werd vastgesteld op basis van een enquête door GfK onder 6.000 huishoudens.
lees verder
twitter facebook linkedin
Maak kennis met de 9 stappen op weg naar personalisering
[advertorial] Stap #1: Stel uw team samen en uw doelen vast. Stap #2: Bepaal de segmentatie van uw doelgroep(en). Stap #3: Breng het traject van de klant in kaart. Leer alle 9 stappen kennen van de weg naar personalisering.
image
Western Union redt Zomercarnaval
Zomercarnaval Rotterdam zat lang in spanning, maar heeft uiteindelijk een hoofdsponsor én een loods voor de praalwagens gevonden. Western Union Money Transfer is de nieuwe hoofdsponsor van het evenement.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Persgroep viert zomer met genietende 'krantenmens'
Na het succes van de 'krantenmens-campagne' komt de Persgroep nu met een zomerse doorvertaling van deze campagne voor alle elf dagbladtitels. Dit keer ligt de focus op het geniet-moment dat het lezen van een krant geeft.
lees verder
twitter facebook linkedin
Ons koopgedrag en het klimaat
[advertorial] In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.