Over 8 dagen barst de derde editie van Changemakers in Retail los.
- Hoe Red Bull vanuit zijn merkwaarden vleugels geeft aan sociaal ondernemers - Generatie Z over de Duurzame revolutie; - Zo loopt schoonmaakmerk Ecover al 25 jaar voorop in duurzame innovatie - De toekomst van fashion is slim, multifunctioneel én biologisch afbreekbaar - Hoe jouw retailmerk betekenis toevoegt aan het leven van de consument - Homie - Hoe Homie de klant per wasbeurt laat betalen
Ben jij full member van RetailTrends? Dan mag je gebruik maken van de 2 = 1-memberactie. Via de website kan je je ticket kopen. De contactgegevens van je gratis introducé kan je toesturen naar events@retailtrends.nl. Ook reiken we de Changemaker in Retail Award uit. Van de tientallen inzendingen zijn de volgende 5 retailmerken genomineerd: De genomineerden presenteren zich tijdens Changemakers in Retail in de Final Pitch voor een vakjury. Wat Red Bull en plantaardige kaas van elkaar kunnen leren
Head of Brand Jarno Middelbosch van Red Bull vertelt op Changemakers in Retail meer over het Amaphiko-programma en de manier waarop zij sociale ondernemers 'vleugels geven'.
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |