1 maart 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day 2022
image
Communicatiedirecteuren podcasten over een betere wereld
The Good World is een nieuwe interviewpodcast met directeuren Communicatie die de wereld beter willen maken. In de eerste afleveringen zijn de communicatiebazen van onder andere ASN Bank, DSM en Unilever te gast.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
'Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding'
Albert Heijn ondersteunt de beweging naar een meer plantaardig voedingspatroon waarbij 60% van de eiwitten afkomstig is van plantaardige bronnen, meldt de retailketen vandaag.
lees verder
twitter facebook linkedin
10 mei is het zover, het Branded Content Event!
[advertorial] Tijdens het event staat Branded content inmiddels al 15 jaar centraal als thema, met veel geslaagde edities! Bezoekers ervaren het event als dé perfecte thermometer voor de stand van zaken op het gebied van Branded Content. Hoe val je nog op tussen alle merken die ook content maken? Wat draagt Branded content bij aan de omzet? Je leert het allemaal tijdens deze inspirerende dag.
image
SuperRebel herpositioneert MP Motorsport
MP Motorsport is actief in alle relevante raceklassen onder de F1 en staat naar eigen zeggen ‘internationaal bekend als een van de beste opleidingsteams voor jong talent.’ SuperRebel Agency kreeg de vraag mee te denken over een nieuwe positionering en uitstraling bij alle doelgroepen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Mediatic neemt Utrechts PR-bureau Snappr over
Het Amsterdamse fullservice pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft per direct branchegenoot Snappr overgenomen. Snappr, dat een sterke online focus heeft, gaat onder eigen naam verder.
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day is back!
[advertorial] De 6e editie van NIMA Marketing Day staat weer op de planning! Een dag om je te laten inspireren, nieuwe (praktijk)kennis op te doen, bij te (laten) praten en gedachten uit te wisselen met andere marketingcommunicatieprofessionals. Als er één dag is waar je als marketeer bij moet zijn, dan is het wel NIMA Marketing Day!
image
Hallmark kiest voor MissPublicity
Het internationale wenskaarten- en cadeaumerk Hallmark lanceerde in 2021 het nieuwe campagneconcept ‘Liefde voor het moment’. Marketing- & PR-bureau MissPublicity is verantwoordelijk voor de PR-campagne in 2022.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nieuwe Ster-campagne met Rutger Castricum en Gijs Staverman
Per 1 maart lanceert Ster haar nieuwe campagne met hoofdrollen voor NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman. Met de campagne wil Ster bedrijven bereiken die willen groeien.
lees verder
twitter facebook linkedin
Alsjeblieft, 7 whitepapers speciaal voor jou geselecteerd!
[advertorial] In samenwerking met enkele van onze top partners hebben we een mooie selectie gemaakt van de meest recente whitepapers die voor jou interessant kunnen zijn. Met één klik kan je 1 of meerdere van deze whitepapers downloaden. Krijg praktische tips en inzichten omtrent onderwerpen die voor jou van belang zijn. Helemaal gratis!
image
Vivian Kowalski nieuwe Creative Director Somention
Vivian Kowalski (29) is vanaf 1 maart Creative Director bij Somention. Samen met CEO Diederik Chevalier en CCO Charlotte Koeleman bouwt zij verder aan de groei en creatieve koers van het social media bureau
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.