7 augustus 2020
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Week
image
[NMW] Tijs Rotmans: ‘Met de juiste middelen kan marketing het bedrijf leiden’
Het valt Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, op dat de online toegangsprijs van Nima Marketing Week 'laag en ongedifferentieerd' wordt gepositioneerd. 'Als online de toekomst wordt, heeft het event een betere pricing nodig.’
lees verder
twitter facebook linkedin
image
ASN Bank roept op tot 'langetermijnverandering'
In een nieuwe campagne roept ASN Bank de Nederlander op om oog te hebben voor de lange termijn en geld in te zetten op een duurzame economie. In een animatiefilm houdt 'de Kortetermijn Tonijn' ons een spiegel voor.
lees verder
twitter facebook linkedin
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt?
[advertorial] Veel klanten vinden het lastig om XL-producten zoals televisies, fietsen, wasmachines en meubelen, te monteren of te installeren. Extra@Home neemt dit voor jouw klanten uit handen zodat ze direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe aankoop. Weten hoe ook jij je klanttevredenheid kan verhogen? Download onze tips en insights om jouw klanttevredenheid te verhogen met extra service.
image
Retail: overbrug de fysieke en digitale wereld
Corona verandert het retail landschap voorgoed. Volgens GS1, een standaardisatieorganisatie, is het voor ondernemers van belang om juist nu de brug te slaan tussen offline en online winkelen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Pink Marketing en Pünktlich openen kantoor in Amsterdam
Digitaal bureau Pink Marketing en creatief bureau Pünktlich, beiden gevestigd in Groningen, hebben een nieuw gezamenlijk kantoor in Amsterdam geopend.
lees verder
twitter facebook linkedin
Verdient jullie contentmarketing case een award?
[advertorial] In plaats van losse onderdelen, hebben jij en je team een succesvolle en volledige contentstrategie neergezet in een zeer krachtig lange termijn format. Een goede doordachte campagne kost tijd én inzet. Waarom jouw case dan niet inzenden voor een Grand Prix Content Marketing Award?
image
Albert Heijn en Champ lanceren sportcampagne
Albert Heijn lanceert in samenwerking met sportboekingsplatform Champ een nieuwe campagne genaamd 'Back in shape'. Van 14 augustus t/m 13 september kunnen consumenten in de Albert Heijn-winkels tijdelijke sportabonnementen kopen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Voetbalshop.nl trapt af in de winkelstraat
Voetbalshop.nl opent de komende weken fysieke winkels. Met zijn City formule gaat het bedrijf uit Woerden zich geheel focussen op de actieve voetballer, de supporter, clubs en de organisatie van voetbalevenementen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Wat kun jij als marketeer doen om binnen jouw organisatie racisme tegen te gaan?
[advertorial] Marrigt van der Valk van Durf online branding laat haar stem horen, ook tijdens #NMW (1,2,3 september, DeFabrique Utrecht). Naast het geven van voorbeelden van subtiel racisme, biedt ze je handvatten om binnen je organisatie racisme aan te pakken en te streven naar meer diversiteit.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.