12 februari 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Data Driven Commerce 2019
image
Tom Goodwin is eerste topspreker NMD19
‘Digital Darwinist’ Tom Goodwin is de eerste headliner voor Nima Marketing Day 2019. De auteur, columnist van Marketingweek en Head of Innovation van één van ’s werelds grootste mediabureaus Zenith Media zal het spits afbijten op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht. Early bird-tickets zijn vanaf nu te koop.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Aquent Salarisgids: wat ben jij waard?
Aquent Nederland lanceert de Salarisgids 2019. De gegevens zijn tot stand gekomen op basis van het bemiddelen en plaatsen van duizenden professionele marketeers, creatieve en digitale specialisten.
lees verder
twitter facebook linkedin
Help de klant voordat je persuasion toepast
[advertorial] Tijdens Data Driven Commerce 2019 laat Jurriaan Bos, Product Owner E-commerce bij T-Mobile een praktische case zien. Hierin worden meerdere ondezoeksmethoden gebruikt om de online conversie en consumer experience te verbeteren. Kom je samen met je collega's? Dan hebben we speciaal voor jullie het groepsticket. Je krijgt dan het 3e ticket gratis! Zie ik jou op valentijnsdag?
image
Messi en Salah strijden om blikje Pepsi
Pepsi Max lanceert dinsdag zijn nieuwe wereldwijde voetbalcampagne met de internationale slogan: 'For the love of it.' Met deze campagne moedigt Pepsi mensen aan om alles te geven voor waar ze van houden. De voetbalsterren Messi en Salah spelen de hoofdrol.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Munt Hypotheken lanceert kennisplatform
Munt Hypotheken lanceert vandaag een kennisplatform genaamd Hypotheekleek. Hiermee wil de hypotheekaanbieder consumenten helpen betere beslissingen te nemen als het gaat om hun hypotheek.
lees verder
twitter facebook linkedin
Trendonderzoek naar de liefde tussen sales en operations
[advertorial] 80% van de bedrijven in retail, wholesale en manufacturing ervaart een gespannen relatie tussen sales en operatie. Wat zijn de oorzaken? Welke impact hebben technologie en de menselijke factor? En vooral: welke zaken dienen aangepakt te worden om de liefde te laten bloeien. Het rapport 'De liefde tussen sales en operations' biedt inzicht in de complexe relatie tussen verkoop, productie en logistiek.
image
Jorritsma missieleider SXSW
De Eindhovense burgemeester John Jorritsma is dit jaar de missieleider van de Nederlandse creatieve industrie op SXSW.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Eric Andrew Brenninkmeijer leidt C&A Nederland
Eric Andrew Brenninkmeijer is Marc Estourgie opgevolgd als directeur van C&A Nederland. Estourgie zet zijn carrière op eigen verzoek buitenhet familiebedrijf voort. Hij was achttien jaar in dienst van de Nederlandse C&A-tak.
lees verder
twitter facebook linkedin
Shopping Awards: heb jij je kaarten voor de uitreikingen al?
[advertorial] Op 14 maart vindt de Shopping Awards XS-uitreiking plaats en op 28 maart het XL-gala. Wil jij hierbij zijn? Trek dan je feestelijke outfit uit de kast en bestel je toegangskaarten!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.