Dit is de merkenkraamkamer van Scoopstore

 
Image
 
Image
 

Tommy Teleshopping: 'Tv is niet dood'

Door de hoeveelheid marktplaatsen, webshops en fysieke winkels zou je bijna vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als winkelen op tv. Bij Tommy Teleshopping gaan maandelijks nog dertigduizend producten over de spreekwoordelijke toonbank en vanaf begin december heeft het thuiswinkelbedrijf zelfs zijn eigen zender: Tommy TV. “Mensen zeggen wel dat tv dood is, maar dat is helemaal niet zo”, vertelt cmo Gert Kruithof.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Met deze chique boetiek betreedt Hermès de Poolse markt
 

Met deze chique boetiek betreedt Hermès de Poolse markt

 

Het Parijse architectenbureau RDAI heeft weer een chique interieur ontworpen voor luxemerk Hermès: dit keer in de Poolse stad Warschau. Het is de eerste winkel van Hermès in het Oost-Europese land en de zegel op een ‘langdurige vriendschap’, zoals het Franse merk zijn relatie met de inmiddels overleden Poolse designer Lola Prusac omschrijft. 

De merkenkraamkamer van Scoopstore
 

De merkenkraamkamer van Scoopstore

 

Samen bouwen aan een merk, dat is het uitgangspunt van het Belgische Scoopstore. Startende concepten kunnen in de winkels en op de webshop van het concept hun producten verkopen en krijgen ondersteuning. Zo heeft Scoopstore niet alleen een functie als etalage, maar ook als coach. “Merken leren hier functioneren in de harde retailwereld."

Zo maak je jouw webshop geschikt voor mobiel
 

Zo maak je jouw webshop geschikt voor mobiel

 

Dat steeds meer mensen via hun mobieltje aankopen doen, is geen nieuws. Toch? Maar is het via een smartphone wel fijn shoppen in je webwinkel?

Advertorial

5 AI succesformules voor de retail
 

5 AI succesformules voor de retail

 

Veel winkeliers zetten data en AI al succesvol in. Maar hoe doen ze dat precies? In deze whitepaper laten we 5 praktijkvoorbeelden zien van succesvol gebruik van data en AI. Benieuwd geworden? Download dan snel deze whitepaper.  

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Omzet van Plus stijgt wederom harder dan de markt

» Sligro boekt meer omzet dankzij overnames

» Amazon vraagt patent aan voor betalingen met de hand

» Webshop Cora Kemperman tot eind februari geopend

» Zwaar jaar voor Britse retailers: iedere dag 61 winkels dicht

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail - 28 mei 2020

Retail & Brands Festival 10 september

What's Next in Retail Tech - 12 november 

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.