Neuromarketing: van marketeer naar verleider Babbage Company & Young Logeion |
|
Mensen aanzetten om een boek te kopen of een e-mail te openen. Klinkt misschien eenvoudig, maar hoe doe je dat eigenlijk overtuigend? Een slimme communicatieprofessional maakt gebruik van kennis over het brein om iemand op een verzoek in te laten gaan. Young Logeion en Babbage Company hebben de kennis uit hún brein bij elkaar gestoken om jou inzicht te geven in neuromarketing. (Online) gedragsmarketeer Letty de Nijs leert jou begrijpen hoe ons brein werkt en hoe je jouw doelgroep kunt prikkelen om de volgende stap te zetten. Wat er aan bod komt? De kracht van ons onbewuste: hoe werkt ons brein? Praktische tools om breinkennis toe te passen in communicatie Cases ter inspiratie Ben jij erbij? |
|
Verleidend schrijven: Toegepaste Lezerspsychologie 22 november 2022 - 1 dag - Regio Amsterdam |
|
Met taal kun je lezers overtuigen, boeien en verleiden. Daartoe zet je – bewust en onbewust – technieken in. Welke technieken benut je? Hoe boei en bind je lezers? En weet je die technieken ook te identificeren en toe te lichten als een collega of opdrachtgever ernaar vraagt? Freerk Teunissen leert je in deze training aantrekkelijk schrijven en de lezer te verleiden mee te gaan in je betoog, advies, verhaal of uitleg. Wat kun je na de training? De meest recente wetenschappelijke inzichten uit de psycholinguïstiek gebruiken. Benoemen hoe de lezer leest (de werking van het lezersbrein). Creatieve technieken als associatief schrijven toepassen. Bewuster technieken inzetten waarmee je lezers boeit en bindt. |
|
Freerk Teunissen is een ervaren schrijftrainer. Hij schrijft en schreef o.a. voor high-brow kranten als NRC Handelsblad en tijdschriften als Theater & Educatie. Zijn motto: mensen leren meer, als je hun kwaliteiten aanboort. Freerk weet als geen ander hoe je taal gebruikt om iets voor elkaar te krijgen. Met een sterk ‘frame’ kan je lezer of luisteraar bewust en onbewust beïnvloeden. Hij leert je graag hoe je dat doet. |
|
|
Download (gratis) whitepaper over verleidend schrijven Is er een alternatief voor de standaard conversiegerichte tekst die vaak juist afkeer opwekt? Trainer Freerk Teunissen verkent met jou de mogelijkheden tijdens de training Verleidend schrijven: toegepaste lezerspsychologie. In zijn whitepaper licht hij vast een tipje van de sluier op. Download de gratis whitepaper >> |
|
Factor C: Communiceren met projecten Tijdens deze training leer je van Jonas Bouwmans projecten communicatiever maken, zonder op de stoel van de projectleider te gaan zitten. 📆 18 november 2022 - 9.30-16:30 uur (incl. lunch) 📍 Amsterdam Art Center, Amsterdam Aanmelden |
|
|
Crisiscommunicatie Hoe voldoe je aan de verwachtingen, waarden en normen van de omgeving tijdens een crisis? Dat is precies wat je leert in deze workshop! 📆 1 december 2022 - 19.00 - 22.00 (incl. borrel) 📍 Music Meeting Lounge, Amstelveen Aanmelden |
|
|
Haal het beste uit jezelf Agenda Op zoek naar een frisse blik op jouw content? Schrijf je in voor één van onze trainingen, workshop of masterclasses en raak weer geïnspireerd! |
|
Factor P: Burgerparticipatie 2,5 uur | Regio Amsterdam Creatief Online Schrijven 1 dag | Regio Utrecht Interviewen 2 dagen | Regio Utrecht |
Verleidend Schrijven 1 dag | Regio Amsterdam Podcast maken 1 dag | Regio Utrecht Framing 1 dag | Regio Amsterdam |
|
Blijven (door)ontwikkelen Trainingen op maat |
|
| | Incompany trainingen Een incompany traject is een maatwerk training waar en wanneer jij dat wilt! Al onze cursussen, workshops & leergangen zijn als incompanyvariant te boeken. De training wordt helemaal toegespitst op jouw organisatie. |
|
|
| Maatwerkprogramma Woordvoering Wil jij je (door)ontwikkelen als woordvoerder? Wij helpen je daarbij! Samen met jou stellen we een maatwerkprogramma op die precies voorziet in jouw leerbehoefte en kan worden aangevuld met 1-op-1 coaching op maat. |
|
|
|
|