Hoeveel impact heeft het eerste halfjaar op de behoeften van klanten? De trends die Natanja en Gert Jan zagen aan het begin van het jaar, staan nog steeds overeind. Maar de een is wel relevanter geworden dan de ander.
Is het gedrag en de behoefte van klanten anders? Of is in het nieuwe normaal de klant nog steeds best wel, tja, ‘normaal'? Een trendupdate van de belangrijkste trends in customer experience. Lees meer
[Adv] Dit najaar moeten websites van (semi-)overheidsinstellingen voldoen aan de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid (WCAG 2.1). Krijg jij daar stress van? Volg dan dit gratis webinar op 25 augustus. Met tips en stappenplan van een WCAG-specialist! Ik ben erbij
Instagram Reels is nu een week beschikbaar in Nederland. Heb jij het al geprobeerd? We zijn benieuwd naar jouw ervaringen! In dit artikel vind je een stappenplan voor je eerste video. Lees meer
[Tip] Wat zijn de belangrijkste pijlers van een online communicatiestrategie? Leer tijdens deze training met welke media je je doelen kunt halen en hoe je je online strategie vertaalt naar effectieve campagnes. Lees verder
Vergeet met alle technologie die beschikbaar is de customer experience niet. We doen het voor mensen, met hun eigen behoeften en emoties. En ja, het wordt allemaal nóg persoonlijker. Lees meer
Wist je dat gemiddeld maar 5% van je volgers op LinkedIn de posts van jouw bedrijfspagina ziet? Meer bereik kun je 'kopen' door te adverteren - LinkedIn wil immers ook geld verdienen. Je leert de basics in deze nieuw online cursus.
Wat vind je van deze nieuwsbrief?
Je ontvangt deze e-mail op het mailadres omdat je je aangemeld hebt voor de dagelijkse nieuwsbrief. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.