28 januari 2025
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Uitgekookt verhit koelverse markt met overnames
[Interview] Maaltijdbezorger Uitgekookt neemt Étumé over en kondigt meer overnames aan, vertelt eigenaar Johan van Marle in een interview met Twinkle. De marktleider in koelverse maaltijdbezorging mikt op een omzetgroei naar 200 miljoen euro en wil het aantal thuisbezorgde maaltijden fors verhogen.
X facebook linkedin
lees verder
image
image
Kijkje in de keuken bij ... Topgeschenken.nl
[Interview] In Kijkje in de keuken vertellen e-commerce ondernemers over hun werkplek. Waar zijn ze trots op? Hoe wordt er bij hen gewerkt en, niet onbelangrijk, hoe ziet de werkplek eruit? Deze keer: Wolf Wannet, head of operations bij Topgeschenken.nl
X facebook linkedin
lees verder
Meer impact in Oostenrijk: zo maak jij e-commerce succes over de grens mogelijk
[Advertorial] Oostenrijk mag dan bekendstaan om zijn bergen en Mozart, maar ook online is het booming business. In 2023 gaven Oostenrijkse shoppers maar liefst 10,1 miljard euro uit - een record! En guess what? Bijna de helft van die aankopen kwam uit grensoverschrijdende deals. Wil jij je webshop uitbreiden naar dit e-commercedroomland? Dan is het tijd om te ontdekken hoe slimme logistiek jouw ticket naar succes kan zijn.
image
image
Amazon introduceert Easy Ship voor Nederlandse verkopers
[Nieuws] Nederlandse verkopers op Amazon hebben nu toegang tot Easy Ship. Deze service biedt webwinkeliers een eenvoudige oplossing voor het verzenden van producten tegen een vast tarief van €2,33 per zending. Nederland is samen met Polen de eerste Europese markt waar de dienst beschikbaar is.
X facebook linkedin
lees verder
image
image
VidaXL: ‘Willen ervaring opdoen met fysieke winkel’
[Interview] Webshop vidaXL heeft voor het eerst een winkel geopend, aan de Woonboulevard in Zaandam. In het pand ruim baan voor een aanbod aan huis- en tuinartikelen. Maar waarom nu, bijna twintig jaar na de oprichting van het platform? We vroegen het aan manager Brand Marketing Dariusz Lutek.
X facebook linkedin
lees verder
Verbeter de customer journey met AI-gedreven inzichten
[Advertorial] Ontdek hoe AI klantreizen personaliseert en optimaliseert. Deze ShoppingTomorrow-bluepaper laat zien hoe je met datagestuurde inzichten klanten beter begrijpt, relevante interacties creëert en de conversie verhoogt. Leer hoe AI je marketing en klantenservice naar een hoger niveau tilt.
image
image
Game Mania komt toch weer online
[Nieuws] ‘Game Mania komt binnenkort terug’, zo is te lezen op de Nederlandse en Belgische websites. De nieuwe eigenaar kondigt aan dat er 'hard gewerkt wordt om Game Mania weer online te brengen, met een geplande herlancering in het tweede kwartaal van 2025'.
X facebook linkedin
lees verder
Wij zijn op zoek naar de webwinkel met de beste marktplaatsstrategie
[Advertorial] Voor de Shopping Awards zijn wij op zoek naar de webwinkel met een marktplaatsstrategie waar je u tegen zegt. Heb jij in 2024 je producten via één of meerdere marketplaces verkocht? Dan is de Marketplace Seller Award iets voor jou! Deze Shopping Award is een beloning voor de organisatie die zich onderscheidt met zijn of haar marktplaatsstrategie. Wie weet volg jij Bolsius op als winnaar in 2024. Deze award is dus niet voor marktplaatsen zelf. Verkopen via Amazon is niet verplicht. Schrijf je nu gratis in, no cure, no pay. Inschrijven kan t/m 31 januari 2025.
image
image
Kaufland trekt stekker uit fulfillment-dienst
[Nieuws] Kaufland stopt met zijn fulfillmentdienst Fulfillment by Kaufland. De service, die ongeveer een jaar geleden werd gelanceerd, blijft nog actief tot 28 februari 2025. Daarna worden de goederen aan de verkopers geretourneerd.
X facebook linkedin
lees verder
image
image
Mytheresa wordt LuxExperience na overname YNAP
[Nieuws] Mytheresa kondigt aan dat het zijn naam wijzigt in LuxExperience. De naamswijziging van het modeplatform moet ingaan na de geplande overname van Yoox Net-a-Porter, later dit jaar.
X facebook linkedin
lees verder
image
image
Koffiecentrale.nl: zo stabiel als een espressomachine
[Interview] Koffiecentrale.nl draait al twintig jaar zo stabiel als een espressomachine. Waar veel webshops als instantkoffie uit de grond schoten – en vaak net zo snel weer verdwenen – koos oprichter Ben Wijnhoven voor trage extractie. Met zes medewerkers en een eigen magazijn verwerkt het bedrijf dagelijks verse leveringen uit Italië.
X facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.