17 januari 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Shopping Awards
image
Erik van Aalst nieuwe algemeen directeur WPG Uitgevers
Erik van Aalst is per 1 januari 2025 aangetreden als algemeen directeur van WPG en volgt daarmee interim directeur Wiet de Bruijn op.
lees verder
X facebook linkedin
image
Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
Koninklijke Jumbo Food Groep heeft in het boekjaar 2024 een totaalomzet van € 10,72 miljard behaald. Daarvan is € 10,64 miljard consumentenomzet gerealiseerd door Jumbo Supermarkten, een daling van 2,3% ten opzichte van 2023 (- € 250 miljoen) door de stop van tabaksverkopen per 1 juli 2024 (- € 400 miljoen). Los hiervan stijgt de omzet met bijna 3% en herpakt het familiebedrijf zich voor de toekomst.
lees verder
X facebook linkedin
Save the date: Retail Media Day 2025
[advertorial] Retailmedia wordt volwassen. De tweede editie van marketingevent Retail Media Day vindt plaats op 15 mei 2025. De dag laat met topsprekers en best practices uit binnen- en buitenland zien hoe retailmedia zich heeft ontwikkeld van belofte tot een goudgerande investering om doelgroepen te boeien en binden. Koop nu je tickets 100 euro Super Early Bird korting!
image
De marketingtransfers van week 2, 2025
De transfers vliegen weer van hot naar her. Hoofdrollen deze week voor icoon Hugo van den Bos, die Total Design verlaat en niet achter de geraniums gaat zitten, maar gewoon vol aan de slag bij Dart Design, en hond Bob natuurlijk!. MarketingTribune behoudt, zoals altijd, het overzicht!
lees verder
X facebook linkedin
image
Drie vragen aan… Michiel Rijshouwer
Eindjuryvoorzitter van de Esprix Annette Menheere in gesprek met Michiel Rijshouwer, juryvoorzitter van de categorie Long Term. 'We moeten het geduld en het lef belonen!'
lees verder
X facebook linkedin
Het Branded Content Event is op 8 april 2025
[advertorial] Of je nu al ervaring hebt met influencers, creators en publishers, of net begint met AI-gedreven marketing, het Branded Content Event biedt praktische inzichten en strategieën om jouw merk te laten groeien. Laat je inspireren door succesvolle cases, ontdek de kracht van innovatieve samenwerkingen en leer hoe je relevant blijft in een continu veranderend medialandschap. Schrijf je vandaag nog in en grijp de kansen die contentmarketing biedt! Je krijgt nu 100 euro korting op je ticket!
image
[marketeer 213] Thijs Gussenhoven - Marketing manager Amstel
Voor deel 213 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week Thijs Gussenhoven, betrokken bij de Vrienden van Amstel Live. Deze editie valt daarbij de Bob op, met de VIB-campagne: Very Important Bob. Gussenhoven legt uit en praat ons bij over het event en de plannen voor 2025: 'het belang van vriendschap zal komend jaar consistent naar voren komen.'
lees verder
X facebook linkedin
image
Nationale Opera & Ballet en Houthoff verlengen sponsoring
Advocatenkantoor Houthoff en Nationale Opera & Ballet hebben hun sponsorovereenkomst met drie jaar verlengd. Sinds 2018 is Houthoff hoofdsponsor van het culturele instituut, en met deze verlenging blijft het kantoor bijdragen aan de toegankelijkheid en kwaliteit van opera en ballet in Nederland.
lees verder
X facebook linkedin
Toe aan een nieuwe uitdaging in het nieuwe jaar?
[advertorial] Hey Digital Marketeer, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom werken bij BBP Media voor de mooiste B2B merken en events van Nederland. Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Ja gaat aan de slag voor de vooraanstaande merken MarketingTribune, MarketingFacts, Twinkle en CustomerFirst. En voor de mooiste events zoals NIMA Marketing Day, het grootste marketingfestival van Nederland, en Shopping Today, hét e-commerce kennisevent. Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog!
image
Media-onderzoek WARC: overvloed, nieuwe search, algoritmen en opkomst retailmedia
WARC brengt haar jaarlijkse rapport The Future of Media 2025 uit waarin trends op het gebied van mediaplanning, advertentie-investeringen en het media-ecosysteem worden belicht.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.