Image
 
Image
 

Van aardappelverwerker tot grote speler in de erotiekbranche

Hij hoeft zichzelf niet in de arm te knijpen - hij weet dat het waar is - maar het voelt toch wat onwennig. Erotiekhandelaar Eric Idema neemt met zijn bedrijf EDC (EasyToys.nl) de webshops van Beate Uhse over. In één klap wordt hij zo een grote speler in Frankrijk en Duitsland.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Dit is het nieuwe concept van Starbucks in China
 

Dit is het nieuwe concept van Starbucks in China

 

Starbucks heeft in de Chinese hoofdstad Beijing een nieuw concept gelanceerd voor klanten die weinig tijd hebben: Starbucks Now.  

Waarom Rumag overal schijt aan kan hebben
 

Waarom Rumag overal schijt aan kan hebben

 

Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials. En dat terwijl die groep zich zeker niet gemakkelijk bindt aan een merk. Succes staat of valt met het vinden van de juiste toon en content, ondervonden grondleggers Thijs van der Heide en Danny Membre, die spreken op het Retail & Brands Festival. “We zoeken de grens op en gaan er het liefst nét overheen.”

 
Image
 
 
Image
 
De kracht van de kleine retailer
 

De kracht van de kleine retailer

 

Groter is niet altijd direct beter. Ook kleine retailers kunnen de concurrentie aangaan met de grotere onlinespelers in het veld. Dat bewijst deze infographic van Score.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

Advertorial

Achter de schermen waardevolle winst behalen
 

Achter de schermen waardevolle winst behalen

 

 Iedere sector heeft te maken met moeilijke tijden en de beurt is nu aan de detailhandel, waarbij alles draait om de genadeloze consument.

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Jumbo neemt supermarktketen Agrimarkt over

» 'Klant merkt niets van staking bij Amazon in Duitsland'

» Procter & Gamble verhuist naar centrum Rotterdam

» Marktplaats waarschuwt bij onbetrouwbare betaalverzoeken

» Omzet WE Fashion daalt door sluitingen in Frankrijk

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.