Met Emerce TV blijf je op de hoogte
|
| Beste **vornaam**, In een AI-gedreven omgeving draait klantgroei om meer dan technologie. Follo toont hoe betere datakwaliteit directe impact heeft op ROI. Framna bewijst de kracht van schaal en samenwerking. Brabantia en Bluebird Day versnellen digitale groei en internationale expansie. En Bazaarvoice laat zien hoe content pas telt als het converteert. |
| |
| Agency Talk Hoe bouwen merken in een AI-gedreven omgeving aan sterkere klantrelaties? Dat vraagt om meer dan slimme targeting. Datakwaliteit speelt hierin een sleutelrol: niet alleen meten, maar zorgen dat data compleet, betrouwbaar en verrijkt is. Follo verbeterde datakwaliteit structureel met AI, externe bronnen en scherp procesmanagement. Het resultaat: hogere ROI in Google Ads en inzicht in de schade die foutieve data kan veroorzaken. |
|
|
|
| EDAY Fusies transformeren het agency-landschap: hoe opschaling innovatie en klantwaarde ontsluit In het landschap van digitale bureaus spelen fusies en overnames een grote rol. Jan Gerard Gerrits en Joacim Jeppesen gaan in op de vraag hoe bureaus succesvol kunnen opschalen en welke voordelen de klanten ervaren in dit nieuwe model. Met de oprichting van Framna creëerde ze waarde door het delen van expertise en middelen. Je hoort wat het proces hen heeft geleerd over concurrentiekracht en samenwerking. |
|
|
|
| Agency Case Hoe onderhoud je als agency een jarenlange, strategische samenwerking? Eric van der Palen (Brabantia) en Daniel Klomps (Bluebird Day) delen hoe ze samen werken aan digitale innovatie, internationale groei én het succes van Brabantia’s uitbreiding naar de Amerikaanse markt. |
|
|
|
| Digital Commerce Hoe user-generated content bijdraagt aan omzetgroei en conversie Hoe zorg je ervoor dat je content een groot bereik heeft maar vooral ook tot omzetgroei leidt? Sophie van Daele (Bazaarvoice) laat zien hoe je de juiste contentcreators vindt die de sociale bewijskracht versterken en hoe je stuurt op KPI’s die echt iets zeggen over conversie en ROI. |
|
|
|
|