Vier vooraanstaande bureaus helpen je bij de juiste keuze.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
TV
 
Vooraanstaande digital agencies geven advies over internationaal uitbreiden, replatforming, marketplaces en B2B-UX.
 

Beste **vornaam**,

Internationaal uitbreiden, je platform vervangen, marketplaces inzetten of UX verbeteren in B2B: het zijn complexe keuzes. Vier bureaus, De Nieuwe Zaak, 10XCREW, Lab Digital en YourFellow, geven inzicht in wat er echt nodig is voor een onderbouwde beslissing.

Ze laten zien hoe je marges helder krijgt, lokale verschillen herkent, technische knelpunten voorkomt en zorgt dat afdelingen goed samenwerken. Je krijgt handvatten om gericht te kiezen. Afgestemd op je markt, je organisatie en je ambities.

Bekijk de collectie >
 
 
 
Franchise, rebranding én migratie tegelijk: Onlineverf combineert drie grote transformaties

Johan Keurentjes (De Nieuwe Zaak) & Jan-Willem Harmsen (Onlineverf.nl)

Onlineverf doorbreekt patroon van gefaseerd vernieuwen

Is het verstandig om drie transformaties met elkaar te combineren? Experts zijn het er niet over eens. En toch is het precies wat Onlineverf deed: een nieuwe franchiseformule, een nieuw platform én een rebranding. En dat pakte goed uit. Het platform regelt marge en klanttoewijzing, biedt ruimte voor CRO, en het merk ‘klopt’ weer. Online én in de winkel.

Bekijk de video >
 
 
Hoe succesvol internationaal opschalen via marketplaces

Marieke Gerrits-van Mil (Pink Gellac) & Emile Valkestijn (10XCREW)

Pink Gellac: Geen snelle winst bij internationaal opschalen

Diepe broekzakken en een lange adem. Je hebt het nodig als je internationaal wilt opschalen. Marketplaces lijken aantrekkelijk, maar zijn lastig winstgevend te krijgen. Pink Gellac: ‘De concurrentie is moordend. Je moet je huiswerk doen, en flink investeren in content en zichtbaarheid. Weet waar de marge zit, wat lokaal werkt, en hoe je kanalen samenkomen.’

Bekijk de video >
 
 
UX-transformatie in B2B: van focus op salesteam naar focus op eindklant

Stephan Kleian (Lab Digital)

B2B-UX faalt in de meeste gevallen door navelstaren

In B2C is UX vaak ingericht op wat de klant wil: snel, duidelijk en getest op gebruiksgemak. In B2B draait het nog te vaak om salesteams en interne processen. In deze sessie leer je waarom de eindklant ook in B2B het vertrekpunt moet zijn, en hoe je dat aanpakt met klantinzichten, validatie van ideeën en samenwerking buiten de silo’s om.

Bekijk de video >
 
 
Paul Rombouts (YourFellow)

Paul Rombouts (YourFellow)

Wat lokaal werkt, is elders geen garantie: AI helpt bij internationale groei

Als de thuismarkt verzadigd raakt of een product veelbelovend lijkt voor nieuwe markten, volgt vaak de stap naar het buitenland. Maar is er echt meerwaarde? Is de propositie schaalbaar? Vergeet ook logistiek en lokale regels niet. AI en data helpen daarbij: van marktselectie tot het testen van positionering. Start klein, leer en optimaliseer.

Bekijk de video >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.