|
| |
Een derde van de mensen heeft in het afgelopen jaar problemen gehad met de kwaliteit van hun internetaansluiting. Odido scoort het slechtst: klanten ervaren de meeste problemen en die worden ook nog eens het minst vaak opgelost. |
| |
| |
|
---|
| | | |
Europa werkt aan de digitale euro. Het moet net zo anoniem als cash zijn, maar wat is die privacybelofte waard? |
| |
| |
| | | | |
Voor exclusieve tickets krijg je ook wat, verwachten mensen. Niets blijkt minder waar: er zijn geen voordelen. |
| |
| |
| |
---|
| | |
| |
Carla zag geen kwaad in het klikken op de link, maar toen ze tientallen betaalpassen begon te ontvangen, wist dat er iets niet pluis was. |
| |
| |
| |
---|
| | | |
Mr.wjca schrijft: "Toen was het stil. Op mijn gebruikersomgeving bij Odido was ook weinig te vinden over de status, status nog steeds in oplevering..." |
| |
| |
| | | | |
Word je vaak toegevoegd aan groepschats waarin spam wordt verstuurd? Je zit er niet op te wachten, maar wat doe je eraan? |
| |
| |
| |
---|
|
|
|
|