De eerste indruk is vaak allesbepalend. En dat geldt ook voor online teksten. Binnen luttele seconden beslist een lezer om weg óf door te klikken. |
|
| |
Hoe staat het met de content op de website, social media en andere kanalen van jouw bedrijf? Hoeveel stopping power heeft jullie boodschap? 💪 |
|
| |
Want al ben je de beste, snelste of betrouwbaarste in je branche of sector, met wollige, langdradige en dertien-in-een-dozijn teksten ga je je doelgroep niet prikkelen en overtuigen. |
|
| |
Hoe dan wel? Dat ontdek je in onze upcoming schrijftrainingen (op locatie en in de virtual classroom), verzorgd door vakexperts als Cor Hospes en Natascha Teeuw. |
|
| |
Wat dacht je van deze niet te missen trainingen? |
|
| |
 | Op 15 september in Utrecht of vanaf 2 november in de virtual classroom (2 dagdelen). |
|
| |
 | Op 21 september of 19 november in Utrecht. |
|
| |
 | Op 10 & 17 november in Utrecht. |
|
| |
 | Op 1 oktober in Utrecht of vanaf 7 december in de virtual classroom (2 dagdelen). |
|
| |
Benieuwd naar deze en meer trainingen en opleidingen op het vlak van schrijven en copywriting? |
|
| |
Hulp nodig bij je keuze? Neem contact op, mijn collega’s en ik denken graag met je mee! |
|
| |
| Arwen Huisman Opleidingsadviseur +31 30 200 10 40 |
|
| |
|
|
|