Je wilt direct impact maken op de digitale klantbeleving, maar het blijft vaak bij ideeën en iedereen is druk. Is dat herkenbaar voor jou? Na de Deep dive User Experience Strategie & Design beschik je over het juiste stappenplan om van idee tot uitvoering te komen.
| Je wilt direct impact maken op de digitale klantbeleving, maar het blijft vaak bij ideeën en iedereen is druk. Is dat herkenbaar voor jou, **vornaam**? Na de Deep dive User Experience Strategie & Design beschik je over het juiste stappenplan om van idee tot uitvoering te komen. Customer experience verhogen met UX Je leert in 4 uur tijd welke methodes je kunt toepassen om data en inzichten over de digitale klantbeleving te verzamelen. Ontdek hoe je verbeteringen binnen de customer journey kunt prioriteren met een UX-optimalisatie roadmap. Deze deep dive is voor alle professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor de digitale klantervaring, innovatie, product management en productontwikkeling. Meer informatie > |
| |
| docent Marieke Morsch Marieke is innovation lead en heeft veel ervaring in het borgen en opzetten van innovatie- en design processen binnen grote en complexe organisaties en het faciliteren van design- en discovery sprints. Meer informatie > |
|
|
| |
| docent Dave de Lange Dave is ook wel de 'lean doctor'. Hij ontwerpt waardevolle experimenten met behulp van data en is heel gepassioneerd over SaaS en e-commerce. Hij laat zien hoe je de klantreis kunt optimaliseren én meer resultaat uit je digitale strategie kunt halen. Meer informatie > |
|
|
| |
|