6 mei 2024
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Verkoop Blokker definitief van de baan
[Nieuws] Huishoudketen Blokker gaat definitief niet over naar een andere eigenaar. De herfinanciering is zo goed als rond, verstrekker van de lening is de Amerikaanse investeringsmaatschappij Gordon Brothers.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
PostNL bezorgt meer pakketten en is bezorgd over post
[Nieuws] Post- en pakketbezorger PostNL heeft in het eerste kwartaal 4,6 procent meer pakketten bezorgd. De omzet daalde licht, dat geldt ook voor het resultaat. Vooral over de postdivisie maakt het bedrijf zich zorgen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Kei hard groeien én blije(re) medewerkers. Kan dat?
[Advertorial] Kun je bedrijfsresultaten en medewerkertevredenheid tegelijk laten groeien? Tijdens het kennis- en netwerkevent PI University op 14 mei in Den Bosch brengen we ondernemers, directeuren, managers en andere decisionmakers samen om hierop het antwoord te vinden! Met geweldige sprekers, tips voor het worden van een 9+ organisatie én een gezellige borrel wil je dit niet missen. Tickets zijn gratis.
image
image
PostNL Nieuwe Technologieën & Innovaties Award: Q-Park
[Interview] De druk is van de ketel, de winnaars van de Shopping Awards 2024 zijn bekend. In deze special licht de redactie Twinkle de winnaars en sponsors uit. Vandaag: de interviews met Digital Marketing Manager Leroy Westhoff van Q-Park en Innovation Consultant Bram Tilmanns van PostNL over de PostNL Nieuwe Technologieën & Innovaties Award.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Ikea voert wederom crossborder top 500-lijst aan
[Nieuws] Zweedse retailers zijn nog steeds goed vertegenwoordigd in de top van de Europese crossbordermarkt. Zo staat Ikea wederom op nummer 1 en ook H&M doet het goed met zijn derde plek. Europese marktplaatsen blijken echter terrein te verliezen aan Amerikaanse en nieuwe Chinese uitdagers.
twitter facebook linkedin
lees verder
Basic-Fit spreekt op de Retail Media Day
[Advertorial] Een paar schermen ophangen kan iedereen. Maar met een groot first party netwerk binnen een specifieke doelgroep bereik en impact genereren, dat is wat anders! Tijdens zijn sessie neemt Maurice Ridder jullie mee in de reis die hij de afgelopen periode heeft gemaakt. Bij Basic-Fit hebben we in Nederland een landelijke dekking. Maar liefst 240 fitnessclubs met maandelijks 4,4 miljoen bezoekers. Binnen Europa hebben we meer dan 1400 clubs en 3,7 miljoen leden. Hij laat de retail mediawereld van Basic-Fit zien!
image
image
Marvin Vacquier Droop (First Impression): 'Het wordt tijd om met gelijkgestemden over Retailmedia te praten'
[Interview] In 2028 groeien de bestedingen aan retailmedia wereldwijd tot naar schatting 161 miljard euro. Daarom organiseren BBP Media-titels MarketingTribune en Twinkle samen '#RMD24': Retail Media Day op 28 mei 2024. We blikken vooruit met spreker Marvin Vacquier Droop van First Impression.
twitter facebook linkedin
lees verder
Nathalie Lam is keynotespreker op NIMA Marketing Day
[Advertorial] Hoe gaat een groot bedrijf als Philips om met diversiteit, gelijkheid en inclusie (DEI) en milieu, maatschappij en governance (ESG)? Nathalie Lam is hier in gespecialiseerd en mede-verantwoordelijk voor de wereldwijde activering van Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes. Tijdens haar keynote zal Nathalie delen hoe DEI en ESG een fundamentele rol kunnen spelen in je merkstrategie en hoe je de juiste aansluiting kan creëren met je doelgroep. Koop nu je ticket met korting!
image
image
Online supermarkten vallen toch niet onder supermarkt-cao
[Nieuws] Online supermarkten en flitsbezorgers vallen toch niet onder dezelfde arbeidsvoorwaarden als supermarkten. Minister Karien van Gennip (Sociale Zaken) heeft besloten dat e-commerce bedrijven dispensatie krijgen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.