28 februari 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
BCE24: 'Je wilt verliefd kunnen worden op iemand, niet op iets'
Milan van Vugt (links) is Director Content & Partnerships bij mediabureau Initiative en samen met Annemieke Mol (rechts), Director Content & Partnerships bij video- en contentmarketingbureau Yune, zijn zij twee van de sprekers tijdens het Brand Content Event editie 2024 op dinsdag 19 maart in Media Plaza Utrecht. De titel van hun presentatie luidt: ‘Make it till you fake it?’
lees verder
twitter facebook linkedin
image
BitesWeLove wil dat je losbreekt van snacks in nieuwe campagne
BitesWeLove, maker van plantbased snacks, heeft bureau Gardeners in de arm genomen om de naamsbekendheid van het merk te vergroten. Daarnaast lanceerde het merk de campagne ‘Break free from snacks’ om consumenten te verleiden de ‘bites’ te gaan eten.
lees verder
twitter facebook linkedin
Creëer een Betekenisvolle Werkomgeving met Internal Branding
[advertorial] Ontdek op 1 maart hoe je bedrijfswaarden de cultuur van je organisatie kunnen transformeren tijdens deze clinic. Leer hoe internal branding kan worden ingezet om een waardegedreven werkomgeving te creëren en medewerkers te inspireren om te handelen volgens gedeelde waarden. Meld je nu gratis aan en ontdek de kracht van waardegedreven leiderschap!
image
[onderzoek] ‘Agencies willen financiële resultaten verbeteren door AI’
Creatieve agencies van 100 werknemers en kleiner zetten in 2024 in op het verbeteren van hun financiële resultaten door het gebrui van AI, werven en behouden van personeel en door zichzelf opnieuw te positioneren. Daarnaast zetten de bureaus in op scherpere bewaking van interne kosten.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
First Energy Gum van Mark Tuitert krijgt nieuwe merkstrategie
First Energy Gum zet met haar nieuwe merkstrategie en bijhorende campagne in op het bereiken van de actieve avontuurlijke consument (25-45) die behoefte heeft aan een alternatief voor energiedrankjes en koffie.
lees verder
twitter facebook linkedin
Kom jij naar het Branded Content Event?
[advertorial] Over vijf weken komen de (content)marketeers, communicatie managers en media managers van Nederland bij elkaar tijdens het Branded Content Event in Media Plaza, Utrecht. Dé gelegenheid om bijgepraat te worden over alle trends en ontwikkelingen op het gebied van branded content. Zo leer je onder andere op nieuwe manieren te kijken naar de impact van kunstmatige intelligentie op bedrijf, mens en samenleving. En hoor je hoe je een diepere connectie krijgt met Gen Z. Bestel nu je ticket met 30 euro korting.
image
Asics lanceert campagne in aanloop naar International Women’s Day
Sportmerk Asics lanceert de campagne ‘Move Her Mind’ naar aanleiding van International Women’s Day op 8 maart 2024. De campagne belicht álle vrouwen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Kirsten van der Sluijs van Purina: 'Vandaag lanceren we ons Ocean Restoration-project'
Marketeer Kirsten van der Sluijs kan bogen op een jarenlange ervaring bij Nestlé en werkt daar, naar eigen zeggen, in de meest inspirerende categorie, te weten dierenvoeding. Zij is verantwoordelijk voor het overkoepelende Purina-merk en de duurzaamheidsinitiatieven. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’reageert zij op een aantal steekwoorden: ‘Wij geloven dat mensen en dieren samen gelukkig zijn.
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day 2024: koop nu je ticket met Early Bird tarief
[advertorial] De NIMA Marketing Day is hét marketingfestival voor professionals binnen de sector. Op donderdag 13 juni komen 1500 marketingprofessionals bij elkaar om naar meer dan 70+ inspirerende sprekers te luisteren. De ticketverkoop is begonnen. Koop nu je ticket met 100 euro Early Bird korting.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.