Image
Dit is de Rotterdamse trots van Perry Sport
 

Dit is de Rotterdamse trots van Perry Sport

 

Na Utrecht en Amsterdam is het nu de beurt aan Rotterdam om een flagshipstore van Perry Sport te verwelkomen. De sportwinkelketen heeft daar zijn winkels aan de Lijnbaan verruilt voor een plek in de Hoogstraat, waar voorheen Blokker gevestigd was. Het nieuwste vlaggenschip is onder meer uitgerust met een ‘experience box’ en ‘your personal fit-station’.

De vier principes voor vooruitgang in retail
 

De vier principes voor vooruitgang in retail

 

In een tijd waarin alles vloeibaar wordt en realiteiten in elkaar overlopen, kunnen retailers wel wat houvast gebruiken. Trendanalist Christine Boland biedt die in de vorm van vier zogenoemde 'Principles of Progress', die ze behandelde tijdens Trends & Transities in Retail. Boland vertelt ook waarom Secrid een goed voorbeeld is van een merk dat alle principes in de praktijk brengt.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 7/8: Casa, Unilever, Van Gogh en de Retail & Brands Festivalguide 
 

RetailTrends 7/8: Casa, Unilever, Van Gogh en de Retail & Brands Festivalguide 

 

Winst voor Unilever gaat hand in hand met winst voor mens en planeet, is de boodschap van het Brits-Nederlandse concern.

Van der Pigge: een local hero waar je u tegen zegt
 

Van der Pigge: een local hero waar je u tegen zegt

 

In 1849 opende Antonie van der Pigge zijn drogisterij op de Gierstraat in Haarlem. Inmiddels staat de vijfde generatie aan het roer, nog altijd in hetzelfde pand. Terwijl Van der Pigge buurman V&D zag komen én gaan, staat de winkelformule als een huis. Wat is het geheim?

 
Image
 
 
Image
 
Dit moet hét platform voor circulaire abonnementen worden
 

Dit moet hét platform voor circulaire abonnementen worden

 

Wat begon als een abonnement op wasmachines, is inmiddels doorgegroeid tot een platform met drogers, vaatwassers en koffiezetapparaten. Producten als bedden en fietsen laten niet lang meer op zich wachten, vertelt medeoprichter Wouter Buijze van Bundles. “We willen uitgroeien tot een gebruikersplatform waarop fabrikanten zelf hun spullen als abonnement kunnen aanbieden.”

 

Advertorial

Zo vergroot jij je slagingskans bij de jaargesprekken!
 

Zo vergroot jij je slagingskans bij de jaargesprekken!

 

Leer van retailers zélf hoe jij je optimaal kunt voorbereiden en je business kunt laten groeien. Wat zijn de do’s & don’ts? Je hoort het tijdens de Focusplaza Summer School, speciaal voor toeleveranciers in vers, kw en private label.

 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.