28 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
Pathé-popcorn nu ook te koop bij Albert Heijn
Een primeur voor iedereen die graag snackt tijdens het filmkijken. Voor het eerst is de echte Pathé-popcorn verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkt, zo meldt de Franse bioscoopketen.
lees verder
X facebook linkedin
image
Byron Sharp geëerd op Internationale Marketingdag
Vandaag viert de European Marketing Confederation (EMC) voor het eerst de International Marketing Day. De jaarlijkse dag is in het leven geroepen om het belang van marketing voor bedrijfsleven en samenleving te onderstrepen. Ook is de Lifetime Achievement Award for Marketing uitgereikt aan Byron Sharp.
lees verder
X facebook linkedin
NMD25: Philips en Ipsos introduceren de PersonaBot
[advertorial] Philips en Ipsos lanceerden binnen de categorie Mannelijke verzorging de PersonaBot, een AI-chatbot die helpt bij het ontwikkelen van ideeën op basis van consumenteninzicht. Marketeers kunnen zo sparren met virtuele persona’s om snel tot innovatieve concepten te komen. Amrita Kumar van Ipsos en Andrea Gonçalves da Silva van Philips vertellen op donderdag 12 juni hier meer over. Koop nu je ticket.
image
Hak komt met limited edition verpakking 'Bestie'
De Kidneybonen Chili Schotel van Hak krijgt tijdelijk een nieuw jasje, geïnspireerd op de populaire mascotte ‘Bestie’. Deze limited edition verpakking maakt onderdeel uit van de bredere ‘Zak erin!’-campagne, waarin de promotie van de bonenschotels in stazak centraal staat.
lees verder
X facebook linkedin
image
Geloofwaardige influencers kunnen écht het verschil maken
Wanneer worden consumenten écht beïnvloed door influencers? Niet vanwege bereik of virale trends, maar door geloofwaardigheid, herhaling en persoonlijke relevantie. Dat blijkt uit de whitepaper 'De Renaissance van de Geloofwaardigheid' van Storyboard Agency.
lees verder
X facebook linkedin
Het grootste e-commerce-kennisevent komt er weer aan
[advertorial] Zet donderdag 9 oktober alvast in je agenda. Dan is het namelijk weer tijd voor Shopping Today. Tijdens het event ontdek je de nieuwste trends en ontwikkelingen, leer van experts en breid je netwerk uit met andere professionals uit de e-commercesector. Koop nu je ticket en je profiteert van 100 euro Super Early Bird korting!
image
Kruidvat en L’Oréal Groupe lanceren tijdelijk een inspirerend winkelconcept: Beauty Lab
Kruidvat en L’Oréal Groupe hebben de handen ineengeslagen voor de lancering van een nieuw en inspirerend winkelconcept genaamd Beauty Lab. Kruidvat is al jarenlang een grote speler in beauty en blijft deze positie verstevigen door het toevoegen van nieuwe beautymerken en -initiatieven.
lees verder
X facebook linkedin
image
EY versterkt employer brand met campagne Zeker en vrij
Na een versterkte focus op het merk richting (potentiële) klanten, richt EY zich nu op een volgende stap: de lancering van een nieuw werkgeversmerk dat EY als werkgever sterk en onderscheidend positioneert.
lees verder
X facebook linkedin
NIEUW: de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid
[advertorial] Het AI-Geletterdheid Certificaat is broodnodig. Wist je dat vanaf 2 februari 2025 AI-geletterdheid verplicht is in Nederland? Iedereen die met AI werkt, moet basiskennis hebben van de technologie, risicos en ethiek. Volg daarom nu de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid en behaal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat conform de richtlijnen van de AI-Act van de EU. Investering: 595 euro incl. lunch en NIMA AI-Geletterdheid Certificaat.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.