Image
Dit zijn vijf changemakers van eigen bodem
 

Dit zijn vijf changemakers van eigen bodem

 

Zeventig procent van de consumenten verwacht dat retailmerken zich bezighouden met milieu-impact en sociale doelen en Unilever constateerde dat merken met purpose harder groeien dan merken zonder. Vijf Nederlandse merken die het verschil maken.

Zo laat Starbucks iedereen zijn koffieplantage zien
 

Zo laat Starbucks iedereen zijn koffieplantage zien

 

Starbucks is sinds een jaar of vijf eigenaar van een koffieplantage in Costa Rica. Nu is Hacienda Alsacia ook open voor publiek.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 3: Bagels & Beans, Björn Borg & big brother blockchain 
 

RetailTrends 3: Bagels & Beans, Björn Borg & big brother blockchain 

 

Als je tien jaar geleden brugklasser was en boven je afgezakte jeans piepte géén gekleurde rand met in koeienletters ‘Björn Borg’ uit, dan hoorde je er niet bij.

Neem een baas met ballen
 

Neem een baas met ballen

 

Aanpassen om te overleven was altijd al het motto, maar volgens Kitty Koelemeijer nog nooit zo belangrijk als tegenwoordig. Wat is nodig om te innoveren? Om te beginnen een krachtige ceo, die de sector goed kent en het lef heeft om te innoveren.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Rockar: digitale autodealer
 

Rockar: digitale autodealer

 

Exclusief voor members van RetailTrends: opdringere verkopers en een gebrek aan innovatie maken de koopervaring bij een auto geen pretje. Het Britse Rockar-concept wil daar verandering in brengen.

De week in vijf retailstudies
 

De week in vijf retailstudies

 

Wist je dat millennials graag meer betalen voor een vijfsterren ervaring op hun mobiel? En dat augmented reality shoppers het gevoel geeft dat producten al van hen zijn?

 
Image
 
 
Image
 
Advertorial: Sorteren in retail: efficiënter, beter en sneller
 

Advertorial: Sorteren in retail: efficiënter, beter en sneller

 

Loopt u tegen de grenzen van uw huidige orderverzamelproces aan? Met de inzet van een sorteermachine vergroot u uw efficiëntie, verbetert u de kwaliteit en verkort u de doorlooptijden in uw warehouse.

Advertorial: Maak van de customer journey een oneindige huwelijksreis
 

Advertorial: Maak van de customer journey een oneindige huwelijksreis

 

Weet jij wat de verwachtingen van jouw klant zijn? Voel jij je nog relevant, of flirten ze achter je rug om met andere bedrijven?

 

Events save the date

Business Meeting Franchise en Vastgoed 27 maart 2018

 

e-Delivery Event 28 maart 2018

 

Hoera voor de Folder! 26 april 2018

 

Changemakers in Retail 15 mei 2018

Trends & Transities in Retail 19 juni 2018

Retail & Brands Festival 6 september 2018

 

 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.