Image
 
Image
 

Vijf observaties van Ronald van Zetten op de huidige retailwereld

De grens tussen digitaal en fysiek wordt steeds vager in de retailwereld. Hoewel eerder de focus sterk lag op online, wordt nu steeds meer gekeken naar het toepassen van een omnichannelstrategie. Op het Digital Marketing Retail Event in Naarden deed Ronald van Zetten verschillende observaties ten opzichte van deze opvallende transformatie.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hier wordt de nieuwste Starbucks-koffie ontworpen
 

Hier wordt de nieuwste Starbucks-koffie ontworpen

 

Om innovatief te blijven, opende Starbucks afgelopen november in stilte een Tryer Center in Seattle. In de tussentijd zijn meer dan 130 projecten hier van de grond gekomen, waarvan er talloze zijn doorgevoerd in de Starbucks-winkels. 

‘Als lovebrand kun je overal schijt aan hebben’
 

‘Als lovebrand kun je overal schijt aan hebben’

 

Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials. En dat terwijl die groep zich zeker niet gemakkelijk bindt aan een merk. 

 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c
 

RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c

 

Het Spaanse Ecoalf pioniert sinds 2009 met fashionitems die volledig van gerecycled vuilnis gemaakt zijn. Het moeilijkst is misschien wel het veranderen van de klantperceptie, merkt oprichter Javier Goyeneche. Lees in RetailTrends 6 onder meer een interview met het merk.

Zo worden online aankopen betaald
 

Zo worden online aankopen betaald

 

Je hebt er geen abonnement op RetailTrends voor nodig om te weten dat er steeds meer online wordt gekocht. Maar hoe worden de online aankopen betaald? Een infographic.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» United Wardrobe wil tweedehandskleding nog aantrekkelijker maken

» Hoge prijzen in de supermarkt door btw-verhoging

» Zalando legt risico retouren bij derde partij

» Winkel van de toekomst laat 45 innovaties zien

» Coolblue volledig in handen van Pieter Zwart en investeerder HAL

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.