Image
Vijf vragen over de Intergamma-ruzie
 

Vijf vragen over de Intergamma-ruzie

 

Intergamma is al bijna een jaar verwikkeld in een heuse Frans-Iers-Nederlandse oorlog. De aanleiding is de uitkoop van zijn grootste franchisenemer, waardoor de Gamma-moeder plotseling veel winkels zelf gaat exploiteren. Wat is er precies aan de hand?

Dit is het digitale winkelconcept van Zara, inclusief robot
 

Dit is het digitale winkelconcept van Zara, inclusief robot

 

Zara heeft er een vierde afdeling bij. Naast de secties voor mannen-, vrouwen- en kinderkleding, heeft de Spaanse modeketen nu ook een speciale ruimte voor het plaatsen en afhalen van online orders. In de vernieuwde flagshipstore in Londen wordt gepionierd met innovaties die de online en offline ervaring doen samensmelten.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Acht tips voor een klantbindend retourproces
 

Acht tips voor een klantbindend retourproces

 

Een retourbeleid is niet langer exclusief onderdeel van de logistieke strategie van een bedrijf, maar kan op waardevolle wijze worden ingezet voor het merkimago. Acht tips om via retourverwerking klanten te binden en de omzet voor de langere termijn te verhogen.

Koop nu je tickets voor Trends & Transities in Retail
 

Koop nu je tickets voor Trends & Transities in Retail

 

Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media nodigen je uit om deel te nemen aan de vierde editie van het Jaarcongres Trends & Transities in Retail. Het event is voor iedereen die geïnteresseerd is in de veranderende consument en alle kansen die zichtbaar worden wanneer je de complexe tijdsgeest werkelijk kunt doorgronden.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zo creëer je een betekenisvolle klantrelatie in dit digitale tijdperk
 

Zo creëer je een betekenisvolle klantrelatie in dit digitale tijdperk

 

Door de opkomst van nieuwe technologieën zijn er legio mogelijkheden voor retailers bijgekomen om in contact te komen met klanten. De inzet van chatbots, kunstmatige intelligentie en andere geautomatiseerde technieken is 'here to stay', maar hetzelfde geldt voor het menselijke aspect in de relatie met klanten. Hoe vind je de juiste balans tussen automatisering en authenticiteit?

Advertorial: Praktisch stappenplan AVG voor retailers
 

Advertorial: Praktisch stappenplan AVG voor retailers

 

Gewapend met dit praktische stappenplan zorg je dat jouw bedrijf AVG-proof wordt.

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.