| In Tokio opende Muji deze maand zijn flagshipstore. Het vlaggenschip, dat zich onder het hotel van de Japanse warenhuisketen bevindt, is uitgerust met vier verdiepingen en heeft onder meer een restaurant, grote etage voor kleding en een aparte sectie voor boeken. |
| Een slechte klantervaring is onvergeeflijk, want er zijn genoeg concurrenten die consumenten proberen binnen te halen met uitverkopen en speciale aanbiedingen. Dat betekent dat retailers extra hun best moeten doen om de aandacht van een klant vast te houden en op te vallen. Wouter Bakker laat zien hoe technologie daarbij kan helpen, mits goed ingezet. |
| Net als veel andere retailers spelen ook beautymerken in op de trend van chatbots. Meer dan 25 cosmeticamerken hebben deze manier van klantbenadering inmiddels op hun website geïntrigeerd. In deze infographic vind je meer informatie over hoe beautymerken chatbots inzetten en wat het hen oplevert. |
| Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials. |
| Het internationaal luxe lifestyle-merk BALR. heeft zijn drie winkels in Amsterdam, Utrecht en Maasmechelen beveiligd samen met Checkpoint Systems, wereldleider in dervingpreventie voor de retail. |
| Voor veel klanten zijn reviews bepalend bij de keuze voor een webshop. Volgens Robert Jan Peters, eigenaar Sportshop.com, spelen verzendverpakkingen een belangrijke rol bij het verkrijgen van positieve reviews. “Mede dankzij de verzendoplossingen van Paardekooper scoren we goed.” |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |