|
Zo werkt de Picnic-concurrent van PostNLOnder de naam Stockit test PostNL een eigen webwinkel voor boodschappen. In deze video is te zien hoe die werkt. |
|
Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retailDe Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe? |
|
Appdate: Gaat Amazon ook concurreren met Whatsapp?RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week een berichtendienst van Amazon, smart home bij Apple en een nieuwe functie van PostNL. |
|
Waarom merken maatschappelijk betrokken moeten zijnToewijding aan de maatschappij is geen onderwerp dat de raad van bestuur ‘even’ op de kaart zet voor het volgende kwartaal, stelt Birgit Mager. "Maatschappelijke betrokkenheid wordt gesmeed uit de basis van het bedrijf: iemand bespeurt een behoefte binnen de maatschappij en creëert een product of dienst om die behoefte te vervullen." |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.