Image
 
 
Zo werkt de Picnic-concurrent van PostNL
 

Zo werkt de Picnic-concurrent van PostNL

 

Onder de naam Stockit test PostNL een eigen webwinkel voor boodschappen. In deze video is te zien hoe die werkt.

Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retail
 

Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retail

 

De Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe?

 
Image
 
Image
 
Appdate: Gaat Amazon ook concurreren met Whatsapp?
 

Appdate: Gaat Amazon ook concurreren met Whatsapp?

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week een berichtendienst van Amazon, smart home bij Apple en een nieuwe functie van PostNL.

Waarom merken maatschappelijk betrokken moeten zijn
 

Waarom merken maatschappelijk betrokken moeten zijn

 

Toewijding aan de maatschappij is geen onderwerp dat de raad van bestuur ‘even’ op de kaart zet voor het volgende kwartaal, stelt Birgit Mager. "Maatschappelijke betrokkenheid wordt gesmeed uit de basis van het bedrijf: iemand bespeurt een behoefte binnen de maatschappij en creëert een product of dienst om die behoefte te vervullen."

 
 
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.