Steekproef: niet-verschoonde bedden, toiletten en handdoeken in Nederlandse hotels
Indien dit bericht niet goed overkomt, klik dan hier. |
|
|
| Vooral ING-klanten dupe van oplichting door spoofing |
|
|
|
Een maand geleden besteedden we in Kassa aandacht aan 'spoofing'. De afgelopen maanden konden criminelen met gebruik van spoofing miljoenen euro’s buitmaken door klanten van verschillende banken ervan te overtuigen dat zij met een medewerker van de bank spraken en hen te overtuigen van de noodzaak om hun geld tijdelijk naar een ‘veilige’ rekening over te maken. Nu blijkt, uit cijfers van GIBO, een platform voor spoofing gedupeerden, dat voornamelijk klanten van ING slachtoffer zijn. Zo is 76% van de aangemelde slachtoffers klant bij die bank. |
|
|
Steekproef: niet-verschoonde bedden, toiletten en handdoeken in Nederlandse hotels |
|
|
|
De kans is groot dat je vanwege corona momenteel liever niet naar het buitenland gaat. En zeg nou zelf, een weekendje weg in een hotel ergens in Nederland kan ook erg leuk zijn. Alleen hoe schoon is de kamer waar je incheckt daadwerkelijk? |
|
|
|
|
|
Belbus: de lekke garantievoorwaarden van KPN |
Vier maanden nadat Aleyna een iPhone 11 bij KPN heeft aangeschaft ontstaan er gekke strepen op het scherm. Reparatiepartner Teleplan van KPN zegt: waterschade. Gek, want deze iPhone wordt juist aangeprezen als waterdicht. |
|
Wat zijn je rechten als je een hotelkamer boekt? |
Je wilt er even lekker tussenuit en boekt een hotelkamer. Jammer natuurlijk als het tegenvalt. Wat mag je verwachten voor het geld dat je uitgeeft? Wat zijn je rechten als je op zaken stuit waar je ontevreden over bent? We vragen het jurist Angelique de Koning. |
|
|
|
|
| |