Beste klant, jouw gezondheid is onze eerste prioriteit! Bij Hunkemöller willen we ervoor zorgen dat onze klanten en personeel goed voor zichzelf zorgen. Dit heeft de afgelopen dagen een nieuwe betekenis gekregen. Het Coronavirus maakt ons nog meer bewust van het feit dat onze dierbaren al onze aandacht moeten krijgen. Vanwege de laatste ontwikkelingen en aankondigingen van de overheid met betrekking tot het Coronavirus, willen wij je graag informeren over het volgende. De Hunkemöller winkels blijven zoveel mogelijk open De meeste winkels in Nederland zijn nog steeds open met aangepaste openingstijden. Neem contact op met jouw favoriete winkel door ze te bellen om ervoor te zorgen dat je niet voor een dichte deur staat. Je vindt deze nummers op onze website bij het winkel overzicht: www.hunkemoller.nl/winkel. Ook is onze webshop hunkemoller.nl 24/7 open en bieden wij gratis verzending aan t/m zondag 22 maart met de code FREESHIP2020. |
|
|
De gezondheid van onze klanten en medewerkers is van het grootste belang Onze medewerkers zijn geïnformeerd over hoe de verspreiding van het Coronavirus kan worden geminimaliseerd. De winkel wordt vaker schoongemaakt en medewerkers wassen en/of desinfecteren hun handen regelmatig. Aangezien we de richtlijnen van de overheid volgen, hebben we de volgende maatregelen getroffen: Op dit moment kun je je niet laten opmeten in de winkel aangezien we gepaste afstand willen bewaren. We vragen je om je pinpas te gebruiken voor betalingen. Het pinapparaat wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Als je alleen contant geld hebt, leg het geld dan op de balie en vermijd handcontact. Ben je verkouden of hoest je? Dan vragen wij je vriendelijk om je winkelbezoek uit te stellen. Online bestellen kan wel 24/7 . We willen je vragen om een afstand van ongeveer 1,5 meter te houden van mensen in de winkel. Mocht jouw Hunkemöller winkel toch onverhoopt sluiten, dan blijft onze webshop beschikbaar. Ga naar hunkemoller.nl - we zijn 24/7 open. |
|
|
Jouw online bestellingen worden voor de deur bezorgd. Thuisbezorging is op dit moment de enige beschikbare bezorgmethode. Graag vragen wij je om een passende afstand van de bezorger te houden. Dit is ongeveer 1,5 meter. Indien je al een Click & Collect-bestelling hebt geplaatst die je nog niet hebt opgehaald, nemen wij per mail contact met je op. Retourneren in de winkel is op dit moment niet mogelijk, maar je retourperiode wordt verlengd tot 60 dagen, zodat je jouw artikelen later in de winkel kunt retourneren. De betalingsvoorwaarden blijven hetzelfde. Namens het hele Hunkemöller-team bedanken wij je graag voor het begrip en vertrouwen, zeker in deze tijden. Laten we uitkijken naar het moment waarop we allemaal weer naar buiten kunnen en ons laten inspireren door alles wat deze mooie wereld ons te bieden heeft - inclusief mooie lingerie! |
|
|
Zorg goed voor jezelf en elkaar! Love, Hunkemöller PS: We helpen je graag verder, dus als je vragen of opmerkingen hebt over dit onderwerp of onze wepshop en de producten, neem dan contact op met met onze klantenservice. |
|
| | |
| ‹ | Download de Hunkemöller app | › |
| |
Je ontvangt deze e-mail van ons op newsletter@newslettercollector.com omdat je klant bent bij Hunkemöller. Hunkemöller verstuurt altijd e-mails/nieuwsbrieven vanuit het volgende e-mailadres: ‘newsletternl@email.hunkemoller.com’. Als je enige twijfel hebt over de afkomst van bepaalde e-mails, neem dan contact op met onze klantenservice. Afmelden voor de Hunkemöller nieuwsbrief © Hunkemöller 2020 |
|
|
|