19 februari 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
Hoge kosten belemmeren verbetering klantervaring
Nederlandse CEO's realiseren zich hoe belangrijk analytics en AI zijn voor de groei van hun bedrijf in de huidige competitieve markt. Verbetering van de klantervaring brengt wel steeds hogere kosten met zich mee.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Alewijn Dekker (Code d'Azur): 'Integreer technologie en creativiteit'
Alewijn Dekker stapt over van J. Walter Thompson naar Code d'Azur. Hij wordt de co-managing director van het digitale bureau, samen met Michiel Meiberg. Waarom deze overstap? Een interview over ambities en innovaties.
lees verder
twitter facebook linkedin
Digital Out-of-Home steeds volwassener medium
[advertorial] Waar andere grote media het de afgelopen jaren zwaarder hebben gekregen om bereik te genereren, blijft (Digital) Out-of-Home alleen maar groeien. Exterion Media legt uit hoe je met Digital Out-of-Home efficiënt, effectief en flexibel kunt adverteren.
image
Iens heet voortaan TheFork
Iens, onderdeel van TripAdvisor, introduceert deze week de internationale merknaam TheFork. Iens, de grootste online restaurantgids van Nederland werd al in 2015 overgenomen door TheFork, onderdeel van TripAdvisor Media Group.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Jägermeister verwelkomt 'noorderlingen' op carnaval
Hoewel steeds meer Nederlanders van 'boven de rivieren' ook carnaval vieren, kent niet iedereen de ongeschreven regels die aan het feest verbonden zijn. Een nieuwe videocampagne van Jägermeister moet daar verandering in brengen.
lees verder
twitter facebook linkedin
De Beste E-mailcampagnes van 2018
[advertorial] Wat maakt een e-mailcampagne nou succesvol? In deze whitepaper delen we de meest aansprekende e-mailcampagnes van 2018, eerder getoond tijdens de Webwinkel Vakdagen. Laat je inspireren door deze campagnes en pas de takeaways toe op je eigen e-mails.
image
Luistercijfers: jongeren lopen warm voor Nederlandse muziek
Het radiolandschap stabiliseert, met Radio 2 steviger aan kop. Wie echter nauwkeurig inzoomt, ziet wel degelijk verschuivingen. Zo groeit 100% NL fors onder jongeren, aldus de NLO-cijfers.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Hummel kleedt Graafschap
De Graafschap speelt vanaf komend seizoen in kleding van Hummel. De Achterhoekse Eredivisionist verbindt zich tot en met 2023 aan de nabij gevestigde teamwear-specialist.
lees verder
twitter facebook linkedin
Kennis is macht! Vind hier ijzersterke content
[advertorial] Of je nu interesse hebt in innovatie in Customer Experience AI, e-mailmarketing, dé digitale marketing trends 2019, lead nurturing, een onderzoeksrapport, tips voor een omnichannel strategie, je downloadt hier over al deze onderwerpen en nog veel meer. Doe er je voordeel mee!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.