Als je deze mail niet kunt lezen, klik hier.
Emerce Topics newsletter
Progress Software
19 september 2019
De zeven basisprincipes van een data driven personalisatie-strategie
Deze whitepaper beschrijft de basisprincipes van effectieve personalisatie, hierbij worden Progress® SitefinityTM CMS and Digital Experience Cloud (DEC) als uitgangspunt genomen. Ook als geen van deze systemen hebt kun je de geboden handvatten gebruiken voor het optimaliseren van je personalisatiestrategie. De zeven basis principes van efficiënte personalisatie zijn:
  1. Segmentatie
  2. Conversies
  3. Personas
  4. Leads
  5. De marketing funnel
  6. Scoringsmodellen
  7. Tracking
Taal whitepaper EN Type whitepaper Whitepaper Topic Customer experience Download
Adyen
4 december 2019
Unified commerce: Maak van je fysieke winkel een strategische asset
In een steeds meer gedigitaliseerd winkellandschap is het voor retailers gemakkelijk om fysieke winkels te zien als een verplichting in plaats van als een strategische asset. Consumenten hechten nog steeds waarde aan een winkel en fysieke productervaring blijkt uit dit onderzoek. Lees in dit onderzoek daarnaast:
Taal whitepaper EN Type whitepaper Onderzoek Topic E-commerce Download
Trifacta
16 januari 2020
Onderzoek: De belangrijkste data preparation technologietrends
In de grootste onafhankelijke studie van data preparation biedt de Dresner Advisory Services Market Study een diepgaand overzicht van de nieuwste trends in de markt en rangschikt 24 leveranciers van data preparation technologie. Het onderzoek gaat in op:
Taal whitepaper EN Type whitepaper Onderzoek Topic Data Download
Yext
13 maart 2020
Waarom merken in 2020 intent marketing moeten omarmen
Zoekgedrag is veranderd. Consumenten drukken hun intentie vaker en gedetailleerder uit dan ooit tevoren: Google ziet meer dan twee biljoen zoekopdrachten per jaar. Hoe benut je dit potentieel? Door het ontwikkelen van je intent marketingstrategie. De whitepaper biedt handvatten en gaat in op:
Taal whitepaper EN Type whitepaper Whitepaper Topic Search Download
SuperOffice
16 maart 2020
De belangrijkste selectiecriteria voor een CRM-systeem en leverancier
Uit onderzoek van de Rockefeller Corporation blijkt dat 68 procent van de klanten weggaan bij een bedrijf omdat ze denken dat ze er niet toe te doen. Deze whitepaper heeft als doel om de belangrijkste vragen over CRM te beantwoorden. Ook bevat dit document een aantal methoden en checklist voor het selecteren van een CRM. De whitepaper gaat in op:
Taal whitepaper NL Type whitepaper Whitepaper Topic Customer loyalty Download
 
Twitter Facebook Google+ Linkedin
 
© Emerce 2020. Op deze nieuwsbrief is onze disclaimer van kracht.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers. Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.


Uitschrijven       Update mijn voorkeuren