| Medikamente Die Grenze is volgens eigenaar Bert Hesselink een mix van Action, Douglas en Kruidvat. Binnenkort opent de 25ste winkel en het groeipotentieel is wat de Twentse ondernemer betreft 'ohne ende'. |
| Sinds zijn oprichting in 2016 grossiert Matt Sleeps in marketingstunts. Na slaapzender Mattflix, de smoesjesgenerator en een eigen Hangover Bar, vindt de voormalige RetailRookie het nu tijd voor een eigen winkel. Een winkel waar je wekkers kapot kunt slaan, om precies te zijn. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week aandacht voor apps van het Voedingscentrum, Colruyt en Seat. |
| Toen Simone van Trojen elf jaar geleden bedacht om ‘het perfecte jurkje voor iedere gelegenheid’ te ontwikkelen, had ze niet kunnen dromen waar dat simpele idee toe zou uitgroeien: een merk dat dit jaar waarschijnlijk de magische omzetgrens van twintig miljoen euro doorbreekt. |
| Vier van de tien keynotes van de Webwinkel Vakdagen geven alvast een preview. Vandaag: managing director Adriaan Thierry van Sonos over het 'Sonic Internet'. |
| Exclusief voor onze members: een artikel over maatschappelijk verantwoord ondernemen, dat beter is voor mens en milieu én het succes van je bedrijf. Maar geldt dat wel voor iedereen? |
| In mei 2018 wordt een nieuwe Europese wet van kracht voor de bescherming van klantdata: de GDPR. Voor retailorganisaties is het een uitdaging om hier op tijd aan te voldoen. |
| Supermarktketen Hoogvliet heeft na een uitgebreid pilottraject gekozen voor cashmanagement-oplossing van G4S, CASH360, waarbij de automatische cash-recyclers van GLORY een essentieel onderdeel vormen. |
e-Delivery Event 28 maart 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|