Image
Waarom Die Grenze liever geen focus heeft
 

Waarom Die Grenze liever geen focus heeft

 

Medikamente Die Grenze is volgens eigenaar Bert Hesselink een mix van Action, Douglas en Kruidvat. Binnenkort opent de 25ste winkel en het groeipotentieel is wat de Twentse ondernemer betreft 'ohne ende'.

Lesje marketing van Matt Sleeps
 

Lesje marketing van Matt Sleeps

 

Sinds zijn oprichting in 2016 grossiert Matt Sleeps in marketingstunts. Na slaapzender Mattflix, de smoesjesgenerator en een eigen Hangover Bar, vindt de voormalige RetailRookie het nu tijd voor een eigen winkel. Een winkel waar je wekkers kapot kunt slaan, om precies te zijn.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Appdate: Een sociaal netwerk voor boodschappen
 

Appdate: Een sociaal netwerk voor boodschappen

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week aandacht voor apps van het Voedingscentrum, Colruyt en Seat.

RetailTrends 1: LaDress, chatbots en het Amazon-effect
 

RetailTrends 1: LaDress, chatbots en het Amazon-effect

 

Toen Simone van Trojen elf jaar geleden bedacht om ‘het perfecte jurkje voor iedere gelegenheid’ te ontwikkelen, had ze niet kunnen dromen waar dat simpele idee toe zou uitgroeien: een merk dat dit jaar waarschijnlijk de magische omzetgrens van twintig miljoen euro doorbreekt.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Klaar voor voice control?
 

Klaar voor voice control?

 

Vier van de tien keynotes van de Webwinkel Vakdagen geven alvast een preview. Vandaag: managing director Adriaan Thierry van Sonos over het 'Sonic Internet'.

De winst van de goede zaak
 

De winst van de goede zaak

 

Exclusief voor onze members: een artikel over maatschappelijk verantwoord ondernemen, dat beter is voor mens en milieu én het succes van je bedrijf. Maar geldt dat wel voor iedereen?

 
Image
 
 
Image
 
Advertorial: Whitepaper: 9 stappen naar een GDPR-proof retailbedrijf
 

Advertorial: Whitepaper: 9 stappen naar een GDPR-proof retailbedrijf

 

In mei 2018 wordt een nieuwe Europese wet van kracht voor de bescherming van klantdata: de GDPR. Voor retailorganisaties is het een uitdaging om hier op tijd aan te voldoen.

Advertorial: Hoogvliet kiest voor Glory's Cash Infinity Recyclers
 

Advertorial: Hoogvliet kiest voor Glory's Cash Infinity Recyclers

 

Supermarktketen Hoogvliet heeft na een uitgebreid pilottraject gekozen voor cashmanagement-oplossing van G4S, CASH360, waarbij de automatische cash-recyclers van GLORY een essentieel onderdeel vormen.

 

Events save the date

e-Delivery Event 28 maart 2018

Changemakers in Retail 15 mei 2018

Trends & Transities in Retail 19 juni 2018

Retail & Brands Festival 6 september 2018

 

 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.