Image
 
Image
 

Waarom een unieke stijlformule belangrijk is voor retailers

Je gaat het pas zien als je het doorhebt, verkondigde Johan Cruijf ooit. Zo is het ook met de stijlformule van een merk, stelt trendsanalist Christine Boland. Ze hielp onder meer Dille & Kamille, Yaya en Secrid met het ontwikkelen van een eigen, consistente tone of voice.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailRookie Crisp: App-only verswinkel, direct van de bron
 

RetailRookie Crisp: App-only verswinkel, direct van de bron

 

Het ondernemen zat er bij Tom Peeters al vroeg in, net als zijn voorliefde voor eten. Na een aantal jaar waarin hij onder meer werkte als zelfstandig adviseur en ceo van woonmerk Westwing ging die foodhobby toch weer kriebelen. “Daarnaast wilde ik graag zelf iets bouwen wat niet alleen zakelijk succesvol was, maar ook met impact op de wereld”, vult hij aan. “Tot slot zag ik een enorme kans in de verschuiving van off- naar online. Die drie zaken komen samen in Crisp.” 

Hier zorgen glazen winkelschappen voor verlichting
 

Hier zorgen glazen winkelschappen voor verlichting

 

Het Amerikaanse modemerk Road to Awe koos in zijn winkel in Las Vegas voor verlichte schappen waarop de kleding en schoenen worden gepresenteerd. De schappen zorgen tevens voor de verlichting van het pand. De winkel is een van de luxe etalages van het Wynn Resort in de Amerikaanse stad.

 
Image
 
 
Image
 
Retail & Brands Festival 2019
 

Retail & Brands Festival 2019

 

Laat je op 12 september in Amersfoort inspireren op het Retail & Brands Festival. Op de line-up vind je onder meer Apple, Google, HEMA, Marley Spoon, RUMAG, NA-KD en Alain Sylvain.

De week in vijf keer retailers onder vuur
 

De week in vijf keer retailers onder vuur

 

RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag onder meer aandacht voor verontwaardigde klanten van Asos en protesterende werknemers van JD Sports.

Advertorial

Hoe je meer kan verkopen op marketplaces
 

Hoe je meer kan verkopen op marketplaces

 

Marketplaces worden veel gebruikt in de e-commerce. De meeste consumenten beginnen hun online zoektocht naar een product op marketplaces. De helft van de online B2C (Business-to-consumer) omzet komt van marketplaces. Forrester voorspelt dat dit aandeel in 2022 kan groeien tot 66% als de huidige groeitrends zo doorgaan. Hier zijn wat tips om jouw marketplace verkoop te verbeteren.

Advertorial

De AI-revolutie voor retailers en merken
 

De AI-revolutie voor retailers en merken

 

Een nieuwe fase van technologische innovatie is ingegaan voor retailers en merken met intelligente automatisering als uitgangspunt.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Blijvende klachtenregen bij Neckermann.com

» Daka is tweede grote sportwinkelketen in The Wall

» Picnic werkt niet mee aan 'toneelstukje' van FNV

» Winkeliers willen meer tijd om anti-tabaksmaatregelen door te voeren

» 'Witteveen lijdt onder faillissement Miller & Monroe'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.