Image
 
Image
 

Waarom er al jaren wordt gesteggeld over de komst van Decathlon

Komen er twee megasportzaken van Decathlon in Den Haag en Schiedam? Die vraagt hangt al jaren boven de markt. Maar het lijkt erop dat er binnenkort eindelijk duidelijkheid komt. Voor Den Haag dreigt het uit te lopen op 'nee', voor Schiedam liggen de papieren gunstiger. Waarom houdt de komst van de Franse sportwinkelketen de gemoederen al zo lang bezig in Zuid-Holland?

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Dit is de impact van d-2-c op merkbouwen
 

Dit is de impact van d-2-c op merkbouwen

 

Transparante prijzen, een eenvoudige customerjourney en beter één product heel goed verkopen dan tientallen een beetje. Direct-to-consumer-platforms veroveren de portemonnee en het hart van de consument, stelt René Repko, spreker op het Retail & Brands Festival. Hoe zij de spelregels van het merkbouwen opnieuw definiëren.

Zo geeft Louis Vuitton kleur aan Rodeo Drive
 

Zo geeft Louis Vuitton kleur aan Rodeo Drive

 

Voor het vieren van zijn 160ste verjaardag heeft Louis Vuitton iets bijzonders gedaan. In het bekende winkelgebied Rodeo Drive in Beverly Hills opende het Franse modehuis een pop-upwinkel waar verschillende onderwerpen uit het verleden en van de toekomst worden tentoongesteld.

 
Image
 
 
Image
 
De onmisbare rol van Instagram voor retailers
 

De onmisbare rol van Instagram voor retailers

 

Wist je dat acht van de vijftien meest gevolgde merken op Instagram retailmerken zijn? Bekijk alle opvallende Instagram-statistieken in deze infographic.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Koopjedeal.nl dichter bij faillissement

» Nederlandse fietsenwinkels in de lift

» L. ten Cate zet plannen voor meer eigen winkels in de ijskast

» Bruynzeel Keukens opent pilotstore volgens nieuw concept

» Dosist verkoopt cannabis op high-endlocaties

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.