Image
 
Image
 

Waarom HEMA zijn content voortaan liever zelf maakt

HEMA zet voor bepaalde activiteiten in op de intensivering van partnerships, maar neemt de contentproductie juist zelf steviger in handen. Daarvoor is HEMA Studio in het leven geroepen, een project waar manager content Janneke Kragt anderhalf jaar terug al mee aan de slag ging. We vroegen haar naar het hoe en waarom hiervan.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
In deze sportwinkel staat een klimwand en fiets je een rondje met VR
 

In deze sportwinkel staat een klimwand en fiets je een rondje met VR

 

In Toronto is na twee jaar verbouwen de nieuwe MEC-winkel geopend. De sportwinkel met twee verdiepingen is voorzien van allerlei technologische snufjes, zoals een VR-fietsroute en de gehele winkel is CO2-neutraal.

Deze sneaker van Adidas hoef je nooit weg te gooien
 

Deze sneaker van Adidas hoef je nooit weg te gooien

 

Een primeur voor Adidas: een schoen 'made to be remade'. De nieuwe Futurecraft.Loop is honderd procent gemaakt van materialen die telkens opnieuw kunnen worden gebruikt. Deze korte documentaire laat het productieproces achter de sneaker zien.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk
 

Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk

 

Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas.

Appdate: Met AR is Jack Daniel's meer dan whisky
 

Appdate: Met AR is Jack Daniel's meer dan whisky

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Jack Daniel's, IKEA en Amazon.

Advertorial

Genereer tot 30% meer conversie en traffic
 

Genereer tot 30% meer conversie en traffic

 

 Nederland zoekt online steeds vaker naar folders en aanbiedingen. Dit aantal is de laatste 5 jaar verdubbeld. Het is nu tijd om de digitale folder meer aandacht te geven.  

Advertorial

Optimaliseer je assortiment op basis van data
 

Optimaliseer je assortiment op basis van data

 

Ontdek in deze whitepaper alle stappen van assortimentsoptimalisatie en enkele praktijkvoorbeelden van bedrijven die je voorgingen in dit proces. Het is tijd om afscheid te nemen van jouw losstaande Excelbestanden en volledig inzicht te krijgen in alle data uit jouw organisatie.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Yoghurt Barn opent vestiging op Schiphol

» Samenwerking Boni en Nettorama op niets uitgelopen

» Amazon start met 'in-garage delivery'

» The Seafood Shop gooit handdoek in de ring

» Marskramer verkocht aan AKO-eigenaar

Events save the date

Catch the Shopper 25 april 2019

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 12 november 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.