In Toronto is na twee jaar verbouwen de nieuwe MEC-winkel geopend. De sportwinkel met twee verdiepingen is voorzien van allerlei technologische snufjes, zoals een VR-fietsroute en de gehele winkel is CO2-neutraal.
Een primeur voor Adidas: een schoen 'made to be remade'. De nieuwe Futurecraft.Loop is honderd procent gemaakt van materialen die telkens opnieuw kunnen worden gebruikt. Deze korte documentaire laat het productieproces achter de sneaker zien.
Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas.
Nederland zoekt online steeds vaker naar folders en aanbiedingen. Dit aantal is de laatste 5 jaar verdubbeld. Het is nu tijd om de digitale folder meer aandacht te geven.
Ontdek in deze whitepaper alle stappen van assortimentsoptimalisatie en enkele praktijkvoorbeelden van bedrijven die je voorgingen in dit proces. Het is tijd om afscheid te nemen van jouw losstaande Excelbestanden en volledig inzicht te krijgen in alle data uit jouw organisatie.