Google is nou al een behoorlijke tijd de grootste speler op browsergebied en nog veel langer op zoekgebied. Het bedrijf maakt van de gelegenheid gebruik zoveel mogelijk data te verzamelen van gebruikers via hun software en diensten. Is het niet de hoogste tijd voor iets anders?
IT is in de digitale transformatie van de organisatie essentieel voor het succes op de langere termijn. Is jouw IT-organisatie daar klaar voor? Ben jij er klaar voor? Hier zijn 9 vragen die je jezelf moet stellen.
De maatschappij is op een historisch dieptepunt voor vertrouwen, waardoor het voor organisaties moeilijker dan ooit is om de perceptie van de consument te verbeteren. Dus wat doe je als nepnieuws je merkreputatie raakt?
U ontvangt deze e-mail uit hoofde van uw relatie met Webwereld. Mocht u uw voorkeuren voor het ontvangen van e-mail van Webwereld willen wijzigen, klik dan op onderstaande link: Uw nieuwsbriefvoorkeuren Of richt uw verzoek aan IDG Nederland, t.a.v. Redactie Webwereld, Joop Geesinkweg 701-51, 1114 AB Amsterdam Reacties: redactie@webwereld.nl | Voor meer informatie: bezoek onze website. | Adverteren: sales@idg.nl